Nå våkner endelig sektoren.
helt klart
Nå var jeg faktisk noen kroner i pluss på SOFF-kontoen et lite øyeblikk. Det var en stund siden- men gikk jo fort over
Vil du vennligst sjekke og utbedre slik at vi får meldinger igjen her nå Solstad kommer ut med melding.
Kan ikke se at det kom idag.
Magneten drar mot 5.7, selv ikke 3+6 år og brukbart volum endrer på det…
Ja, det blir nok ingen reell positiv kursendring før en eller flere av følgende hendelser inntreffer;
- NM- situasjonen avklares
- Storfisk kjøper i aksjen
- Flere nye gode CSV-kontakter inngås
- Bedre spotrater og utnyttelse over tid
- Aksjepsykologien tar innover seg at vind/olje/annet vil medføre et revitalisert offshoremarked
- Fusjonsplaner publiseres (Min våte DOF-drøm)
Sandefjord og Zeus på ekstrajobb, det strammer seg til, Soff er i posisjon
Soff havnet ved en feiltagelse over 6 i dag Det måtte noen gjøre noe med
Ja, ser at det strammer seg til igjen nå
SV blir ikke med i noen regjering og nå er det bare å håpe på at borten moe blir olje og energi minister. da regner jeg med at markedet får lyst på olje aksjer.
blir kjekt å starte opp diesel bilen når jeg skal hjem i dag
ble biff på meg i går. slutt på knekke brød og vann
Skal ikke blande inn for mye politikk her jeg, men en velsignelse at sv ikke blir en del av noen regjering.
Biff på kreditt og med pant i soff-aksjer eller etter hell i annet kasus?
nei. har ingen ting på kreditt eller noen former for pant. men stryker vannlinjen for tiden og det føles godt. har investert i olje og det har ordnet seg. venter bare på at solstad tar helt av. jeg vet det kommer men skulle gjerne sett det komme opp som i havila eller som i eidesvik i dag. men solen skinner
forresten en fin balanse på kjøp og salg i solstad…dette lover godt…vi er i bevegelse…
Normand Installer har satt kursen over søratlanteren mot Gerorgetown, Guyana, har den tatt over kontrakten for Frontier (som ligger i Kongo)? Eller er det noe nytt og spennende på gang?
Vi trenger csv oppdateting snart, jeg er tynn nok i håret som det er uten all denne ekstra kløingen🤨
Hvor mye er det Hemen må ut med for å selge seg helt ut, rundt 5 mill aksjer? Det begynner i så fall å bli håndterbart med et par gode meldinger. Lånet fra DNB skal leveres tilbake, kan ikke se for meg at JF i tillegg skal gå short på DNB sin andel
Ja, rett i overkant av 5m aksjer