Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Nå våkner endelig sektoren.

1 Like

helt klart

Nå var jeg faktisk noen kroner i pluss på SOFF-kontoen et lite øyeblikk. Det var en stund siden- men gikk jo fort over

@pdx

Vil du vennligst sjekke og utbedre slik at vi får meldinger igjen her nå Solstad kommer ut med melding.
Kan ikke se at det kom idag.

1 Like

Magneten drar mot 5.7, selv ikke 3+6 år og brukbart volum endrer på det…

Ja, det blir nok ingen reell positiv kursendring før en eller flere av følgende hendelser inntreffer;

1. NM- situasjonen avklares
  2. Storfisk kjøper i aksjen
  3. Flere nye gode CSV-kontakter inngås
  4. Bedre spotrater og utnyttelse over tid
  5. Aksjepsykologien tar innover seg at vind/olje/annet vil medføre et revitalisert offshoremarked
  6. Fusjonsplaner publiseres (Min våte DOF-drøm)
1 Like

Sandefjord og Zeus på ekstrajobb, det strammer seg til, Soff er i posisjon

Soff havnet ved en feiltagelse over 6 i dag :thinking: Det måtte noen gjøre noe med

Ja, ser at det strammer seg til igjen nå :grinning:

SV blir ikke med i noen regjering og nå er det bare å håpe på at borten moe blir olje og energi minister. da regner jeg med at markedet får lyst på olje aksjer.
blir kjekt å starte opp diesel bilen når jeg skal hjem i dag :cowboy_hat_face:

ble biff på meg i går. slutt på knekke brød og vann

2 Likes

Skal ikke blande inn for mye politikk her jeg, men en velsignelse at sv ikke blir en del av noen regjering.

Biff på kreditt og med pant i soff-aksjer eller etter hell i annet kasus?

nei. har ingen ting på kreditt eller noen former for pant. men stryker vannlinjen for tiden og det føles godt. har investert i olje og det har ordnet seg. venter bare på at solstad tar helt av. jeg vet det kommer men skulle gjerne sett det komme opp som i havila eller som i eidesvik i dag. men solen skinner :v:

forresten en fin balanse på kjøp og salg i solstad…dette lover godt…vi er i bevegelse…

1 Like

Normand Installer har satt kursen over søratlanteren mot Gerorgetown, Guyana, har den tatt over kontrakten for Frontier (som ligger i Kongo)? Eller er det noe nytt og spennende på gang?

1 Like

Vi trenger csv oppdateting snart, jeg er tynn nok i håret som det er uten all denne ekstra kløingen🤨

1 Like

Liker MT sin Route Forecast :crazy_face:

Hvor mye er det Hemen må ut med for å selge seg helt ut, rundt 5 mill aksjer? Det begynner i så fall å bli håndterbart med et par gode meldinger. Lånet fra DNB skal leveres tilbake, kan ikke se for meg at JF i tillegg skal gå short på DNB sin andel

1 Like

Ja, rett i overkant av 5m aksjer

1 Like