Jeg har ikke kikket skikkelig på dette før nå. Min første tanke var lettelse. Lettelse over at Solstad bekrefter det dere svært dyktige forfattere har forfektet her inne på forumet. At det går sakte men sikkert i rett retning.
Sakte kan imidlertid være usikkert fremover. Kanskje kan det gå raskt med de rette triggerne. Med et såpass godt q3, kan vi til og med være vitne til at kursen reagerer på kontrakter fremover. Hvem vet…
Vil på generelt grunnlag takke alle som bidrar her inne med det de kan. Opplever det som informativt og forholdsvis nøytralt😉 I den grad det er mulig for oss aksjonærer. Mye av grunnen til at jeg fortsatt er aksjonær, er all den gode informasjonen jeg får her inne.
Unner dere all den fortjeneste dere kan få. Håper vi kan mimre om kurs på under 5 kr om 2-3 år og le hele veien til banken!
Her i huset er det en kort aplaus for Solstad, men det må være lov å ta et ekstra kakestykke til kaffen i morgen☺
Swedbank ned 67k (278k) og Hemen ned 30k (9401k)
En trist makrodag å presentere et godt Q3 på
Hvor mange aksjer blir der uten DNBs?
2,5 millioner
Hjelper ikke me gode tall på en sånn dag🙄
Ja, hvem skulle tro 4,85 på et slikt resultat
Makro. Ingen tall spiller noen rolle i dag.
Vanskelig når børsen går ned 3,5%. Det positive er at volumet er ganske bra!
Konge dette her;) snart gjort 0,5 øre på dno;)
Vanvittig bra volum på soffen
Tenker det var swebank som fikk lempet ut siste rest på 5.
Positivt så langt i presentasjonen.
Fortsatt CSV markedet som trekkes fram ift tiden framover, men det gledelige nå er at det også sees positive tegn innen større AHTSER, lengre prosjekt kontrakter man gir pris på.
Tror dere må forsøke å overse kurs på en dag som denne når OSE faller mellom 3 og 4%.
Dundrer oppover nå
Kan ha vært tidenes mulighet på åpning i dag
Maximus blir på short term kontrakter også de neste månedene.
Så da konkluderer og erkjenner jeg at jeg feilet så det sang etter i 2021 med NM
Synd at vi er plaget av Hemen og en særdeles dårlig dag slik at vi ikke fikk svaret, men skrev igår at Soff sine resultater under normale omstendigheter ville gitt oss 20-25% oppgang idag og det tror jeg ikke var en underdrivelse.
Bra volum. Fortsetter dette så får vi en brukbar dag uansett
Helt klart. Nå får vi rensket litt opp i listene. En del “vanlige” vil nok også ut etter at de har blitt utålmodige. 2 mill før klokka 10 er ikke vanlig kost i Soff.
Det er i alle fall ingen tvil om at LPS legger til grunn at NM skal være del av flåten fremover, og at de har en klar strategi ift. hvordan skipet mest hensiktsmessig kan tilgjengeliggjøres for markedet for å optimalisere inntektene.
Med slik strategi for “shortterm-prosjekter” gjennnom 2022 skjønner jeg jo at finansieringen drøyer mht. endelig avklaring, men det må da være et veldig godt tegn at bankene har akseptert dette gjennom 21 på slik måte at dette også danner planen for 22!?