9 mill er ink. de lånte aksjene fra DNB
jo, men dette er er inkl. ca, 6,9M lånekasjer
Hemen hadde totalt 11 millioner aksjer pluss de lånte på 3 millioner++ ikke sant
Aha
Ser jeg må være litt mer aktiv. Glemt en del…
Han lånte vel 6,9 mill aksjer, sikkert som et smutthull for å kunne selge sine egne aksjer
Det drar seg til i PSV spotten også:
Total E&P UK Ltd
Supply duties, D/D 14
10/12/21
NEW Ithaca Energy
Supply duties, D/D 14
09/12/21 - 10/12/21
NEW Enquest
Supply duties, C/R + opt
09/12/21
De tre lysende prikkene han snakker om er bokstaver med stavelsen D U M
Enhver positiv nyhet benyttes for å selges ned. Når det først snur så er det mye som må hentes inn, både i forhold til kurs og realismen i at ting er på bedringens vei. Her må det ikke selges for tidlig på vei opp…
Dette er kontrakter som kommer til å bidra godt frem til morgendagens marked- og rater råder.
Pfizer: Boosterdose gir bedre beskyttelse mot omikron – VG Nå: Coronaviruset
ergo…verden bør ikke være så bekymret
Tar heller omicron enn booster. Alle meldinger sier milde symptomer. Booster doser har hatt noen bieffekter hos både eldre og yngre hører jeg
hvilke type bivikninger?
NEW Equinor Energy AS
All duties, Njord B ( 2 x AHTS with WROV ), 14 days firm + D/D 28
08/02/22 - 08/04/22
Helt off topic, men at smitten er galopperende her til lands nå skyldes i all hovedsak at vaksinerte smitter andre i stor stil.
Altfor mange vaksinerte som nå tror at man er udødelig, ikke kan bli smittet og heller ikke kan smitte andre.
Vel, jeg tror Omikron vil hjelpe oss videre nå, samtidig vil nok denne varianten fortsatt føre til utfordringer for Solstad og dets ansatte, spesielt ift mannskapsbytte i andre deler av verden.
Konstant “hard on”
Dette betyr at Hemen er villig til å selge under 5. Disse aksjene har ikke vært mulig å selge over 5 på det aktuelle tidspunktet. Dette betyr sannsynligvis at Hemen har solgt en del i dag også
Ja , hvilket jeg finner veldig interessant. Det kan vel ikke være pengene, så da er det kanskje tiden som er avgjørende ift. Takten på nedsalget?
Vi får ønske oss SOFF aksjer til jul, så det blir kjøpepress på børsen. Noen får legge opp en gavekorts løsning på Facebook eller noe sånt
Om ikke så får vi vel bare ønske hverandre en Fredfull jul og et riktig godt nytt børs år…
Helt enig. La oss alle her inne ta en kjøpedugnad. Bruk firmaets kontokreditt…
Utgift til inntekts ervervelse. Da blir regnskapsføreren fornøyd også😄