Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Hemen ned 136k (Rest 8926k)

4 Likes

Omtrent 2 mill igjen da.

Hva er forklaringen på at han kun har 2 mill aksjer igjen når han står med nær 9 mill på listene?

Han har lånt halvparten av total beholdning av DNB

Som aksjewonka skriver og det er drøyt 6,9 mill av dagens 9 mill som skal tilbakeleveres til DNB

Oppdrag til Flipper så da er Soff sine psv’ene i Nordsjø spotten engasjert.

NEW [NORMAND FLIPPER](javascript:void(0):wink: CNOOC Supply duties, D/D 14 09/12/21 RNR

3 Likes

5 AHTSer behøves også, blir litt press der igjen neste dagene.

2 Likes

Det ser ut til at den ene jobben med 2 x ahts er i februar. Det var da uvanlig langt frem til spot å være.
Men for all del, greit med litt forutsigbarhet…

Haha, det la jeg ikke merke til, veldig uvanlig-men det er nok vanskeliug for de å få låst 2 AHTSer for en så udefinert periode, så forstår ikke helt at de har lagt ut den jobben. Start 8.2-8.4 liksom…

Ser ut som at det snart blir fart på sakene

1 Like

Hvorfor lånt, og hva vil DNB gjøre med de?

Hemen er underlagt en lock-up avtale på sine aksjer til 31.12.
Av en eller annen grunn ville de ut eller hvertfall selge det mest før nyttår. For å omgå lock-up måtte de da låne fra noen andre

Ahh. Så han selger seg “tom”, og leverer sine egne til DNB?
Det var en ny versjon av lock-up brudd. Har sett noen forskjellige vrier, men den var ny :sweat_smile:

Passe provoserende når en lock-up ikke lenger er en lock-up. Du føler deg passe fucked-up av selskapene som tillater det…

Jepp, ganske utidig hele opplegget

…men bedre å få han ut må en. Senere. År markedet tar seg opp

Hemen ned 48k

Økende rater i PSV spotten igjen. Det er gledelig. 135000 på siste tildeling ser jeg.
Utnyttingsgrad på 94%

1 Like

god morgen rodjer. går rykter om at normand pioner er under klar gjøring. fikk et vink fra noen. har du hørt noe?

Ikke annet enn at jeg leste det samme et sted.
Mulig @Metallian vet noe mer om det