Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Australis har gått fra svai til kai igjen, nå må det vel skje noe?

3 Likes

Frontier ser ut til å ha startet med noe arbeid i Kongo

5 Likes

En Ahts til utlyses, ser greit ut nå men mye båter som blir ledige neste dagene og

5 ahts oppdrag til fordeling og så får vi håpe at det kommer et par flytt til nå så er det hele i boks :grinning:

Blir svært overrasket om ikke dagens nivåer er gullkurs om man tenker litt fram.

Da er det fart i alle offshore rederiene omtrent, bare Solstad som mangler.

det er bare en årsak til det…= Hemen som skal ut…som trykker aksjen ned evt…hold. men greit…bare å kjøpe når noen selger og prisen føles lav.

1 Like

Et par store kryss til hadde gjort seg. Kommer nok

Ligger en skjult selger på 5,60.

@OLADUNK1, kan ikke du få den fjernet? :grinning:

greit. vet du hvor han bor så tar jeg gjerne turen hvis du mener det hjelper på kursen. må vel til london eller Kypros. men du mener vel nok at vi skal prøve å kjøpe han ut. skal se om jeg kan få ranet en bank , så er jeg snart på banen

1 Like

haha,
Tror ikke det er han du tenker på som ligger der skjult.
Økte med 3k isted og merket da at det ligger en skjult, men siden jeg ikke kjøpte mer er det vanskelig å vite om det er et stort lass som ligger der, lite trolig.

… men kursen for salg er 5.62… er han borte?
ok skal riste litt i treet… vent å se

Nei, er nok ikke det.

Rart å tenke på at kursen var over 10 kroner tidligere i år, selv om markedsforholdene ser langt bedre ut nå

10,76 intradag mener jeg å huske.

kjøpte for 15000 aksjer… ingen ting endret seg… her er det grunn fjell. ok

… og da er jeg over på salt sild knekke brød og vann

2 Likes

Ja, og sjekk loggen

Trodde jeg hadde begynt å skjønne litt av dette etterhvert, men dette forstår jeg ikke.

ikke jeg heller… Rodjer… ring LPS og la oss slutte måneden med en god opptur… få noen nyheter selv om de er fake. alt hjelper her :cowboy_hat_face:

Ser det ligger store poster på 6 blank. Synes det er litt vågalt å legge såpass mye der i tilfellet det kommer en skikkelig nyhet. Ville enten lagt meg nærmere dagens kurs for å få solgt(om det var det jeg ville), eller lagt meg betydelig høyere om det var en nyhet jeg ventet på.

Hopper snart oppover tenker jeg.