Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

Blir en del ekstra ja! Jepp Forhåndsbetaler Mva. Betalte 250 kr i frakt elns (FedEx med sporing og forsikring)

337 kr pr stk(inkl. Mva) for en ganske ekslusiv mynt er jo grei pris?

De blir nok ikke solgt dette tiåret uansett :sweat_smile:

3 Likes

Hvordan utvikler premiumen seg over spot på bullions i forhold til sølvprisen? Noen som har sett tall på det?

1 Like

Dybde på første cup = 10x fra 5$ til 50
Neste cup fra 50$ x10 = 500$ innen 2027 ish. Enkel matte :sweat_smile::clown_face:?

6 Likes

Vakker matematikk :ok_hand:

2 Likes

Easy peasy lemon squeezy

2 Likes
1 Like

Var i mange år aksjonær i NOM og hadde over millionen aksjer på det meste. Dessverre ble det altfor mange skjær i sjøen til at jeg orket mer.


Dette bildet er aktuelt, sølv bevarer kjøpekraft. I motsetning til i dagens system hvor pengene blir spist opp av inflasjon.

5 Likes

Kommet inn endel eksotisk på mynthandelen nå.

2 Likes

Få se på sølvstacken deres ? Blir mer akkumulering i 2022 :slight_smile:

6 Likes

Tenk hvis noen

  1. Truer eier/utvikler av tekinvestor til å oppgi hvem som er bak navnene på tekinvestor
  2. Finner deg og rapper sølvet.

Vi er alle i samme båt der, men det slo meg her om dagen hva som kan skje…
Egentlig burde vel hele tekinvestor databasen vært kryptert, på en måte som gjorde det umulig for eier å vite hvem som var kundene, men det er vel mer eller minder umulig.

1 Like

Alle vet at de som stacker sølv også har masse våpen, og er over snittet gal i hodet. Bring it :sweat_smile: :joy:

6 Likes

De smarte av oss har funnet en sikker 3djeparts plass å lagre sølvet ( type bankboks og lignende) :wink:

3 Likes

Ikke for å være party-pooper, men det er mye rart som skjer i dagens samfunn, så ja, vær forbedret og føre var…

2 Likes

Helt enig. Om folk ikke er komfortable med å legge ut forstår jeg det godt :slight_smile:

@GyldeN sånn ? :stuck_out_tongue:

Jada har ikke sølv på bildet, det ble tatt i en annen humoristisk sammenheng.

9 Likes

Heheheh jeg dør !! akkurat sånn ja :joy: :metal: :raised_hands:

Men de barene dine, hvor har du fått dem?

Finn.no?`Rassmussen barer? eller hva det nå heter?

Kjøpt 2 på finn og en hos KA rasmussen :slight_smile: kontakt de på mail for pris evt !

Men går de som mynt?