Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

Det vi vil er vel ikke kun en silvers squeeze, men en fornuftig reprisen der sølv burde vært. Men ekstreme underskudd og behov så er det ikke ATH enda. Helt rart.

Her er sølv og gull inflasjons justert siste 100 år.
Etter all pengetrykking og alt annet som har begrenset mengder er langt over ATH.
Nei jeg tror det er en vei og gå enda.

Gull

Sølv

1 Like

Og denne liker jeg. Tar tak i militært bruk…

1 Like

Du ser jo hvor utrolig reservert denne oppgangen er nå sammenlignet med de hysteriske tilstandene som var i 2011

2 Likes

https://www.placera.se/placera/telegram/2024/10/25/sotkamo-silver-vinstexplosion-for-sotkamo-silver.html

3 Likes

God helg !

4 Likes

Holder denne videre da den fort kan gå endel om sølvprisen holder seg sterk. Russiske prosenter er et uttrykk man godt kan bytte ut, skal vi heller kalle det Ukrainske prosenter? Men så klart snakker vi høy risiko :sunglasses:

3 Likes

Når kommer Q3 rapport?

For noen dager siden og de leverte gode tall

1 Like

Er du inne i den finske eller svenske SOSI?

Jeg har den svenske, men det er mest for å slippe valutaveksling (har SEK konto), ellers har den finske noe høyere omsetning

2 Likes

Skjer med sølv?

Jeg gikk for en buy the dip i dag. AUAG kun på meg da. :crossed_fingers:t3:så får vel ikke kurs for om en dag og. 2

1 Like

Hvis du la inn før kl 13 mener jeg du skal få dagens kurs

1 Like

Vil den nye motstanden holde på 32.5

:grimacing::anguished::tired_face::confused::pleading_face::cold_sweat::scream_cat:🫦:frowning_face_with_open_mouth:
(alle holder pusten)

Skal vi laste opp (jeg dundret til i dag og før 13.00 :upside_down_face:)

1 Like

Vi holder oss på grensen kan man si.
Jeg har jo holdt på Noen år med investeringer og for dere som kan teknisk burde vel dette være ett mega kjøp signal om støtten holder på 32.5
Jeg har hvertfall gått all in.
Har Gjorde 4 kjøp siste 5 dager i “tro håp og kjærlighet” til sølvet. (Har forskuttert kjøp for fremtiden….)

Så får vi bare håper valget over there ikke tukler ting til……

2 Likes

Regnet ut nå at jeg har rett over 2,4 mill i eksponering mot PM miners! Satser på at dette går veien :cowboy_hat_face:

2 Likes

Og føler fortsatt på FOMO :rofl:

4 Likes

Samme her. Har jo økt hver mnd siste 2 årene. + masse fra gammelt av.
Fomo deluxe.

Men liker ikke shorting, men til slutt på vel tilbud etterspørsel gi utslag i gruver og alt…

1 Like

Enda en fin balansert spread. Short posisjonene øker hos produser så ser nok mye miners som har solgt fremtidig fangst på disse prisene. Markedet er mer likvid som er positivt.

2 Likes

Jaja…da er det vel slutt på moroa for en stund.Ser ingen ting ved trumps politikk som positivt for sølvet bortsett fra en solid knekk i kursen på mexicanske pesos som gavner miners.Så ingen fomo igjen her.