Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

Ja bare bra om det får konsolidert litt her mellom 54-35. Så har den styrke til et skikkelig push oppover etter det

Fra Mynthandelen.

Endring i påslaget på sølv

Etter en periode med lav tilgang på sølv kombinert med svært høy etterspørsel – noe som naturlig førte til høyere påslag i markedet – kan vi nå informere om at situasjonen er i ferd med å stabilisere seg. Tilgangen bedres, og påslaget er tilbake på et mer normalt nivå.

Dette betyr mer gunstige priser for våre kunder, og vi har sølv på lager klart for levering!

4 Likes

Sist gang var kina til hjelp, og sendte 50 millioner ounce. De gjør ikke samme feilen igjen. Lukter fort svidd her

slv

5 Likes

https://www.investing.com/news/commodities-news/silver-to-see-periods-of-significant-outperformance-vs-gold-says-ubs-4370402

“We see risks skewed to the upside amid the potential for liquidity squeezes to re-emerge,” strategists added.

The team highlights that silver’s structural deficits remain a defining feature of the market. Physical shortages have persisted since 2021, driven by robust industrial demand in areas such as electronics and solar, combined with constrained mine supply—most of which comes as a byproduct of other metals

4 Likes

Alle store i AuAg fondet stiger voldsomt.
HL, Ag og Paas snitter vel på over 7% opp.

Edit
Da ser det ut som fondet steg over 6% på en dag.
Noen som har hørt om lignende……… på en fond?

7 Likes

Fra nyhetsbrev jeg abb. på. Husk glidemiddel

Som jeg nevnte tidligere i år @holmes du kommer til å tjene “OK” i år. Gratulerer !

Om sølv fullfører cup and handle formasjonen her, og bryter igjennom 54,5 så er første target 63,5

28 000 kontrakter igjen å fullføre. (140 mill OZ) burde potensielt sette fyr på prisen her de neste dagene

kontrakter

7 Likes

When will she break ? :cowboy_hat_face:

9 Likes

I morgen er det siste handelsdag før desemberkontraktene på Comex går ut.
Regner med at kursen vil bli forsøkt dunket ned.

2 Likes

“Helt tilfeldig” Det er Game on i dag !

Skjermbilde 2025-11-28 072036
Skjermbilde 2025-11-28 072144

6 Likes

LOL. Shocker

Bare en breakout fra * checks notes * 1980 vi ser på

6 Likes

De som sier desse markedene ikke er manipulert kan ta seg en bolle, men greier de å holde ballen under vann ? Neppe

Skjermbilde 2025-11-28 075729

5 Likes

Prøver meg med litt girede instrumenter på sølv, spennende å se om de klarer å knocke dem.

3 Likes

All time high da

6 Likes

giphy (1)

4 Likes

Minner litt om scenen i The Big Short hvor alle bankene sier at systemene deres datt ned samtidig :laughing: Eneste kjøleproblemene de har er sølvprisen selv :smirk::smirk:

giphy (2)

5 Likes

Der var vi på 55 Boys

:2nd_place_medal::2nd_place_medal:

9 Likes

Toget går. 56 nå. Tut tut!

4 Likes

7 Likes

1, 2 og 3

Sølv / gull ratio

4 Likes

just saying…