Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

Haha altså hjelp

11 Likes

Anbefaler å titte på denne. Gjerne hele, men i alle fall de siste 5-6 minuttene.

4 Likes

:smiley:

gøy.

1 Like

Søndagssnop :point_down::point_down:

Snippet :

8 Likes

Masse deilige rykter og sladder i sølv for tida. Herlig😂

8 Likes

Så noen som påstod at vi hadde brutt igjennom det som var «mothers of all tea cups», kopp dannet fra 1980 til 2011 og hank fra 2011 til nå.
Påstanden var 600$ per unse innen 6 år. Ikke for de utålmodige, men ganske fett proposal.

4 Likes

Google: price discovery

4 Likes

2 Likes

Mange bruker veldig mye energi på å spå kurs-utvikling «nå tar den snart av», «tre dagers regelen» osv men det er veldig mye penger å tjene på jobbe med langsiktige investeringsideer som man har tro på, og som får lov til å ta tid. Gevinstene kan bli ekstremt store for den som er tålmodig.

Det er ikke alle som slår til men jobber man med et par tre og er tålmodig er min erfaring at sluttresultatet kan bli veldig hyggelig.

Men det gjelder da å stålsette seg mot alle gode råd og tips på veien. Ikke kjøp gruver var vel mantra her jeg husker ikke fra hvilken bruker for et år siden 🫢

7 Likes

En gruve er et hull i bakken, med en løgner på toppen sies det:p

1 Like

Hvilke alternativer har vi til å kjøpe gruver da? Fysisk sølv?

1 Like

Støttes, spesielt på edelmetall.

Fint å sitte med sølv kjøpt til 250kr unse :wink:

Evt Generational wealth som noen ville si.

3 Likes

Nesten ingen her har lov til å komme med investeringstips, Bingo. Såpass har du vel lært.

Sjekk ut Original Braila på Twitter for inspirasjon, men gjør din egen bakgrunnssjekk :wink:

Risikoen ved å kjøpe gruver er jo veldig mye høyere enn ved å kjøpe fysisk sølv. Det er rett og slett innebygget giring vs sølvprisen.

Det er mange forskjellige former for risiko

Uansett det var bare et eksempel: ved alle investeringer jeg har gjort som har gitt meg bra avkastning har jeg måttet sette på skylappene og ikke høre på alle gode råd og innvendinger underveis.

3 Likes

Sølvprisen snart høyere enn olje? :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

Sølvkula opp 7% idag. Usikker om det er torsdagen eller torsdag + fredag. ( siden de ikke nevnte endring på fredag).

2 Likes

Pr fat er vel olje fortsatt dyrere? :grinning:

Ja men nærmer seg

Ett fat sølv er vel allerede dyrere enn ett fat olje når jeg tenker meg om.

2 Likes