Dette er deres daily reminder at silver gold ratio bare er på et brudd opp, den er ikke høy en plass
Siden vi først er igang med rykter løsere enn en turistmage en uke på tur i india.
Begynner vi å se konturene nå av at sølv chartet løsriver seg litt fra gull?
Det må den jo om vi skal se 100 usd/ounce til våren.
Hvis det faktisk viser seg at en gal asiet prøver å knekke short/papirgjengen, så kan det gå fort oppover.
Slapp kule idag.
+0,64%
FED SAYS IT WILL BEGIN TREASURY BILL PURCHASES ON DEC. 12
Ikke direkte negativt for gull eller sølv.
Det er kraftig Backwardation på futures som går ut denne mnd. Altså om 2 uker.
Gudene må vite hvorfor.
Noen som vil ha sølv umiddelbart 
63.82
Kan jo få ereksjon av mindre.
Hva betyr det? jeg kjenner ikke til utrykket.
Når spot er høyere enn futures
I et vanlig marked er det en liten contango. Dvs futures høyere enn spot
Edit
Jeg så feil. Desember futures er på 63.98
Ahha, er snakk om at det er kontrakter med levering 30des som er greia nå. Og da gir det jo mening at futures som er senere kanskje ikke har steget like ekstremt.
Jeg så feil. Beklager
64.03
NY ATH!
Morro og litt galskap.
Absolutt galskap….
Eller tenk så delelig og kunne si at vi hadde rett… (vi ville jo hatt rett til slutt men kun etter bitte litt tid)

. Levere. Tåler ikke mer. Så nå er det feiring med springing
. (Etter jeg fant trenings linken her inne blir det opptrening til marathon fra 25 des )
Nå er vel de fleste shorterene konkurs eller ute så
Kanskje sølv skal få ett fritt marked. Til si 30-1 mot gull
4300 / 30 =143,333… høres ut som ett fint mål neste 60-120 dager
Det interessante er jo mars kontrakten. Ellevilt
1 kontrakt = 5000 oz.
Nå totalt 119 000 kontrakter tilsvarende 382 milliarder kroner 😶🌫 eller tilsvarende 100meter asfalt i viva la brunost land (uten autovern seff)
Grok er based 
Ha du 703 kroner til overs på kontoen etter julehandelen? Da kan du få kjøpt deg 1 stk sølvmynt på Tavex!
Om et par år, kan det kanskje være din beste investering?
Jeg ga en tube med Kruger til en god venn som fylte rundt år for 2-3 år siden, mener prisen jeg ga var rundt 245,- pr unse. Var sammen med han i helgen, og han tracker sølvprisen hver dag nå, en skikkelig silverbug har han blitt. Han sender meg ofte snapper av at han «fingrer med sølvet sitt» som han kaller det😅
Lol. Ser ut som bitcoin-pumperene. Mega-dump kommer.