Føler alt stiger?
Kan vel kalles en PANG start på året.
Men så vet vi jo at 10 opp en dag kan fort bety 10 ned en annen. Men liker bedre opp dagene
(er vel sagt at vi mennesker syntes det er dobbelt så kjiipt og tape 5kr som det er gøy og vinne 5kr)
AuAg ned 3%
Men dette er vel 2nd Januar-tall?
Korrekt
2 januar ja 
Hvor er denne listen/oversikten fra?
Inspirert/kopiert fra et tidligere innlegg i denne (eller var det en annen?) tråd.
Jeg har bare bygd opp listen i TradingView basert på de største posisjonene i fondet (som er synlig hos f.eks Nordnet).
Samme listen finnes her,
Oppdateres med 15min forsinkelse.
Bare scroll nedover.
I forhold til all viraken rundt sølv må jeg si at utviklingen til det AuAg fondet er skuffende
Enten er det flatt som en pannekake eller ned
Ja de er bare opp 150% ifjor 
Snakker ikke om i fjor, men siste uker
Selv ikke dette fondet tilbyr avkastning når man ikke eier noe av det.
Gruver har lagget prisen ganske mye.
Men vi får se om det løsner nå.
For min del er et gode at miners har lagget sølvprisen. Har vært tungt lastet i fysisk sølv. Nå har jeg mulighet for å bygge opp posisjoner i miners. Stor oppside, ikke minst hvis sølvprisen fortsetter opp. Spent på tallslipp for fjerde kvartal som kan bekrefte lønnsomheten.
Jeg håper tallslipp er det som skal til for å få et skikkelig løft.
Helt ening . Jeg har og fundert og sett på dette siste 4 uker og derfor ble det mye kjøp i fond auag og gull fond før nyttår. (Fikk noen kroner i lønn og flyttet litt av krigs kassen)
Men sier det igjen, 2025 ble råvarene (gull og sølv) sitt år mens 2026 blir gruvene sitt år.
At sølv kommer opp mot 80 etter noen ekstreme volumer for og få prisen ned igjen fra de nivåene er langt over mine forventninger
Takk til - trumpy boy - 
Shanghai lukter på 90.
Virker dog fortsatt som mange tror prisene er midlertidige, ser det på buyback priser i en rekke butikker. Forholdsvis mye rabatt vs spot.