Interessant å se marginene gå ned og ned her = mangel på fysisk sølv er tydelig
Ser ikke bort i fra at man får over spotpris i 2026 ved salg
(tavex btw)
Hadde faktisk trodde at marginen ville øke pga usikkerhet.
Hvor mange henvendelser tror du tavex har daglig om når det går an å bestille mer sølv ? 
Fascinerende å se hvor fort de solgte ut sølvet som retail solgte til tavex rundt 50-55 dollar.
Er det bare meg. Klarer ikke og se bildene dere legger ut. Kun siste postene. ?
Blir gøy og se når auag oppdatere for siste tiden… renters renter begynner og bli meget hyggelige.
Jeg har ikke kjøpt mer på pensjonskonto siden kjøp i des24 og begynner og bli fint syn. Og det med -3% som siste registrering.
Når blir silver bullet oppdatert? Ser det står sist oppdatert 2.januar. forventer at den skal opp en del prosent etter å ha sett tallene på gruveselskaper
Det er umulig å «time» markedet ved hjelp av Silver Bullet.
Da er det vel bedre å kjøpe en etf (børshandlet fond) om man absolutt skal ha et fond.
Det finnes flere. Bare å google
Den blir oppdatert først imorgen (med dagens nav) siden tirsdag var helligdag i Sverige
Å Trade sølv er vel galskap… i hvertfall ekstremt vanskelig. Best og bare kjøpe og vente….
Jeg prøver å tenke hvor mye av formuen skal være i gull/sølv, aksjer, eiendom, sparekonto osv, ikke hvordan vil utviklingen være denne uka
Skulle tro de aldri hadde tradet crypto før.
Merker at noen år med bitcoin gjør en litt mer robust. 
Problemet til shortsiden er at det ikke monner all verden
I dag starter 5 dager med med indeksrebalansering, etter oppturen som har vært kan vi se et kortsiktig salgspress da det mest sannsynlig er mange indekser som må vekte ned for å komme i balanse.
Utløser dette en dipp kan det bli en fin kjøpsmulighet
Tavex er ribba for sølv. Mynthandelen har kun sånn jallamynter som koster 2-3-4x spot.
Morro;
Aldri hørt om før, men ser de har sånn 1,5mill i omsetning. Så ikke rare greiene.
Fikk ikke kjøpt Silver Bullet på ASK i Pareto, noen som har alternativer til det?