Du får kjøpt den i DnB.
Eller Nordnet.
Jeg har den begge steder. 
Du får kjøpt den i DnB.
Eller Nordnet.
Jeg har den begge steder. 
Takk, har en del i Nordnet, nettopp åpnet i Pareto for å holde sparing til barn litt separat, blir vel Franklin gold og PM da🫤
Finnes 2 versioner av silver bullet ( ulik valuta). Ene kan kjøpes på ASK.
Franklin gold er vel minimum 10k i kjøp hbis du skal sette inn noe der.

Ja, men fant bare den ene(A?), skal dobbeltsjekke, men takker for svar uansett.
De prøvde (og klarte midlertidig) å «kappe» prisen på 74.5. Og senest på 82.5.
En del av den shorten bør vel være dekt inn nå.
Comex kan jo alltids skru opp ek-kravet et par hakk til.
Men vi skal til 3-sifret i år 
Går prisen mer nå vil vi se folk som bryter seg inn i de gamle nedlagte gruvene på Kongsberg
Vroooom
Hvis forrige ath blir tatt ut kan denne gå til 90 på et blunk
Frykten for dobbelt topp er det sterkeste etter seksualdriften
Det der er faktisk ganske dårlig. Sølvprisen har vel gått 36% i samme tidsrom.
Så når den faktisk bryter oppover så er håpet at den skal knappe litt inn
time vill sjåvv
Miners kommer til å ha enorm inntjening dersom sølvprisen holder seg over 50-60 det neste halvåret.
Og dersom prisen står rundt 80 eller klatrer over hundre, vil det bli eksponensielt bedre.
Det er nå en unik mulighet til å laste skikkelig opp før kvartalsrapportene…
Takk for tips om investering i sølv. Husker ikke hvem det var som ga det for et par mnd siden. Men har stor gevinst på det. Er ikke så flink på teknisk analyse, men forstår en del av underliggende fundamentale forhold. Og de gjør at jeg har vektet opp i sølv i tillegg til ‘nuclear’. Tvi tvi 
Hadde vurdert å «lette» litt på ting etter nyttår. Men etter litt ettertanke tror jeg det bare er å sitte. Den største triggeren er muligens ny FED sjef.
Da må i så fall noen store brenne fingrene sine skikkelig? 
Ny uke hvor spekulative investorer aka Managed Money fortsatt er net long i sølv med en posisjon på 17 658 kontrakter. Må si dette er ganske bull med økende renter og margin krav.
Januar blir en slags warm-up mnd for sølv og futures kontraktene. Leverings mnd mars blir the main event hvor samsung osv tar fysisk leveranse for produksjonen sin. Klarer comex/lbma å skaffe de enorme mengende innen mars ? De var aldri ment til klare å levere så store mengder fysisk, men heller rulle 95 % av kontraktene videre eller cash settlement…
"Tilfeldig"at FED måtte ut med 17.5 milliard kroner i “repo” til en anonym bank(er) tilfeldigvis på AKKURAT samme tidspunkt som når comex fikk “kjøleproblem” Bankene med sine naked shorts er 550 % av årlig sølvproduksjon…
Når va sist repo’en var i lignende størrelse ? Under covid kræsjen…
Papirspillet deres går under i 2026 er min prediksjon. Sjakk matt til Kina
Tror folk flest ikke forstår at dette ikke bare er et vanlig blowoff bullrun. Dette er en reprising av sølv. Av et kritisk metall. Av ekte penger