FED sin repo har sansynligvis 0% å gjøre med sølvprisen.
Tror den ligger på 3-4mrd usd pr natt ish.
Siste dagen i året. Og hadde det vært røyken ville det forsatt.
Man trenger ikke bli helt konspiratoriske rundt sølv. Det holder å se at det er underskudd i markedet.
At Fed repo går til å dekke sølv short er pusha frem av flere av disse AI kanalene, fordi det gir svært gode klikks.
Så kan vi la grok oppsumere resten.
- These were attributed to routine seasonal pressures (year-end balance sheet window-dressing, tax settlements, Treasury auctions), not confirmed silver distress.
- No official sources (Fed, FDIC, CME, major news like Reuters/Bloomberg) linked the borrowing directly to silver shorts or confirmed any bank failures/liquidations.
Jeg tror sølv skal opp fordi det konsumeres mer enn det brukes.
Men jeg tror ikke på gigantisk nakenshort av sølv slik mange håper på.
Er det noen som vurderer salg?
I tilfelle til hvilken pris?
Jeg har økt, vel doblet faktisk, den siste måneden.
Om det var lurt gjenstår å se, og jeg endrer strategi dersom jeg anser det nødvendig, men i utgangspunktet har jeg ingen planer om å selge i 2026.
Haha. Jeg har ikke sett en eneste Ai video som ble pushet lengre opp i tråden her
vi får legge sammen konspirasjonsteoriene når støvet har lagt seg. Begynder å bli en del “konspirasjoner” som har blitt fakta siste åra nå 
Jeg har nevnt det tidligere her
Hva skjedd med nikkelmarkedet i 2022 ?
Hva skjedde med palladium i 2016 ?
Selvfølgelig skal sølv opp pga faktisk etterspørsel og bruk… dette handler først og fremst om mangel på fysisk sølv… men hva kan gjøre at prisen eksploderer sykt mye høyere enn folk flest tror ?
Og selvfølgelig finner ingen Ai noen kilder på hvilken banker som får Fed repo osv. Heller ikke hvem som er naked shorts. Om man tror man kan grokke seg frem til bevis her er man naiv.
Man kan jo spørre Buffet hva som skjedde når han ville ta levering på 25 % av verdens sølvproduksjon i 1998
https://www.berkshirehathaway.com/news/feb03981.html
“Berkshire is willing to defer delivery for a reasonable period upon payment of a modest fee.”
Ojsann. Ikke nok sølv da. Ikke nok sølv nå…
Men ja la oss være enige om at vi er uenige så kan jeg du og naboen oppsummere når støvet har lagt seg… 

Det fysiske sølvet mitt er en hedge mot en gal verden
Hadde opprinnelig target på fysisk rundt 1500 kr mynten. Har nå økt det til 2000 kr mynten, og da tror jeg at jeg er konservativ 😶🌫️
Jeg selger vanligvis alt for tidlig, så nå skal jeg være en skikkelig stabukk
Har doblet siste to uker. Så får vi se om dette var steike gale.
81.52
+1.96
+2.47%
Og der var vi igang på commex.
Jeg hadde jo en plan om 100 men en og annen video over her så er det en annen faktor gull / sølv ratio. Før var 50-1 men hvorfor selge på over 30-1 . Hvis vi bruker opp alt sølvet og det kommer opp med 7-1 hvor skal pengene gå ?
Slik jeg ser det nå så kjøper jeg mer heller en og selge.
Men kanskje ett lite salg bare og for og ha litt “reise” penger
.
Solgte litt fond i nov, men fikk god lønn og kjøpte dobbelt så mye igjen … (bygge balkong) sølv plassen
blir den kalt.
Da fikk vi en forsmak på FED-kaoset. 
Bare å sitte
[Børsmorgen & Økonominyhetene] FinansForum: Sølv - Den mest spekulative investeringen #brsmorgenKonominyhetene
https://podcastaddict.com/brsmorgen-konominyhetene/episode/214663976 via @PodcastAddict
For 3 år siden ble man ledd av når man kjøpte sølvmynter på Tavex for 260kr. Fikk med gratis gavepose på kjøpet
Jeg tenker det alltid er en god ide å tenke seg veldig nøye om før man gjør endringer i slike planer. 
Silver to oil ratio på 1,44 er vel 40% over historisk ATH.
På tide med noe gevinstsikring?
Oljen er billig nå. Sølv er på vei til rettferdig prising. Watch and learn. Blir å allokere store deler av porteføljen i oljeaksjer når bullrunnet i PM er over