Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

1 Like

Blir spennende å se åpning kl 24.
Kan ikke skjønne annet enn at det skal opp.
Slik som enkelte holder på må jo 10-årig US Bonds være steindødt. Blir gull for alle penga.
Da vet vi hva som skjer med sølv.
200$ er ikke lenger urealistisk.

6 Likes

Så og si all handel skjer i dollar. I praksis tvinger det land til å sitte på amerikanske statsobligasjoner, rett og slett fordi det er det eneste markedet som er likvid nok når land skal flytte milliardbeløp på kort tid. Så selv om USA virker mer og mer ustabilt, blir resten av verden bare mer avhengig av gjelden deres. Enn så lenge, i hvert fall.

Er spent selv på hvordan markedet reagerer på dette, spesielt hvordan kronen skal klare seg oppi alt dette. Det er en ting med EU, men den lille valutaen vår kan virkelig få kjørt seg hvis vi havner i en eskalerende handelskrig.

2 Likes

Da er vi i gang

4 Likes

1 Like

At vi skal prøve oss på 100$ i løpet av Q1 har jeg ikke veldig vanskelig å se for meg😅

4 Likes

Holy smokes

5 Likes

Med priser på over 100 i Kina så er det vel ganske sikkert. Det er jo tomt med sølv. Vi har jo sett det de siste 3-6 mnd her nå er det jo over alt. Tesla får ikke tak i og ordre kansellert.,.,
Og prisen på sølv mynter gikk opp til 170 dollar +. (Som er og se vi har ikke til salgs)

3 Likes

2 Likes

https://skanfil.no/nettbutikk/mynter-og-medaljer/bullion/92428/australia-1-dollar-2025-lunar-year-of-the-snake-1oz-slv-kv-proof

Er ikke så mye metall man finner i markedet gitt.

@Bingo123 sorry, var en tekst innlegget mitt jeg hadde glemt å trykke submit på

2 Likes

Bra kjøp ?

1195 / 930 28% over spot…. Så har du samler verdi = 0kr . :partying_face:. (Da sa jeg 930)

1 Like

94
Ny ATH

5 Likes

Boys?

2 Likes

1 Like

Down we gooo :cowboy_hat_face: (marginen altså :stuck_out_tongue_closed_eyes:)

1 Like

Litt å gå på enda…

7 Likes

“Det er ikke mangel på sølv! det er bare ikke noe tilgjengelig akkuratt nå”.

3 Likes

Noen som har tips til en god tilbyder av kursvarsel på sølv? Føler at DN ikke er helt pålitelig.