Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

Spør krypto investorene

4 Likes

Ned til 2011 toppen? 40-ish

Vi er jo i gull og sølv for og ikke bli som de :sunglasses::joy:

1 Like

Jeg hører mye på Asian Guy på X.

Hans siste innlegg er ganske dramatisk i positiv forstand!

Vi ser jo at fysisk lagre av sølv tømmes i stort tempo. Jeg tror denne dippen blir veldig kortvarig. Kjøpte mer Coeur Mining i kveld.

https://x.com/agasianguy/status/2016913145311146079?s=46

1 Like

Sølv er the og shitcoin

Skal vel være litt forsiktig med de kontoene. Sett at den/de som står bak det navnet har flere kontoer på youtube. Alle videoene er AI

3 Likes

Jeg ville ikke hørt på Asian Guy. Når 10% av det han sier beviselig er løgn, så hjelper det ikke at de resterende 90% er interessant, for troverdigheten og tilliten er borte. Folk får gjøre som de vil, men det er mitt take on it.

2 Likes

Som Eric Strand sa i siste markedsoppdatering; ved kraftige korreksjoner får vi ristet ut svake hender og d er bra for fondet. Gårsdagen vil nok føre til nettopp det

5 Likes

Dette er et sprekt månedschart

Silver miners ETF

Det er en grunn til at vi har snakket om hva miners ville tjene hvis sølvkursen gikk til 70.

5 Likes

This is us

https://x.com/CryptoBoomNews/status/2017489533894377736?s=20

4 Likes

CME MARGIN HIKE ALERT ON ALL PRECIOUS METALS

A Second MARGIN increase in 3 days.
Maintenance increases
A 33% increase for gold futures
A 36% increase for silver futures
A 25% increase for platinum futures
A 14% increase for palladium futures

This is going into effect Monday Feb 2, 2026

yes there is volatility, however does the exchange expect renewed price interest in trading their contracts with these hikes or is this protecting the clearing firms from a player who may be in trouble?

4 Likes

Skjønner ikke hvordan dette er bærekraftig, hvorfor skal en gidde investere her om en blir presset ut… dette er ikke første gangen de dreper sølvprisen… spent på fysiske priser i Kina

1 Like

Bra for gull og andre mineraler.

Ikke så bra for verdens befolkning hbis det blir riktig

4 Likes

“The evidence is that crashes of 5% or more represent buying opportunities 2 out of 3 times, and on those 2 out of 3 times, the gains are above average, and in the case of silver quite spectacular”. -Clive Thompson.

1 Like

Av alle de på youtube, så virker han til å være mest festet til jorden.

1 Like

Ceo i First majestic og rick rule er staples for meg

3 Likes

[The Great Metals Crash of 2026: What 140 Years of Data Predicts Happens Next . This may surprise!]

https://www.youtube.com/watch?v=WCqeTZniq1A)

Dagsfersk analyse fra mesteren, Clive Thompson. 50 års erfaring fra finanssektoren, harde fakta og fantastisk statistikk. Se og nyt.

1 Like

Interessant. Solid analyse.

Så basert på historiske dagcrash på >5% så vil det være langt høyere sannsynlighet for positiv avkastning å kjøpe de påfølgende dagene. Det gjelder aksjer, gull og sølv. Med sølv som den klart mest volatile eiendelen.

1 Like

In this excerpt, precious metals market analyst Ted Butler describes an important finding in the gold market. The real reason Bear Stearns went under in 2008 has never been revealed in public. JP Morgan, bailing out the bankrupt investment bank Bear Stearns, as well as the Federal Reserve, remained vague. Ted Butler reveals in this article his findings based on facts and data.

1 Like