Denne gikk ut til en rekke saxo kunder
Har lest og sett videoer og prøvd og finne ut hva som kommer i morgen. Det heller vel 70 for opp litt og 30% for ned. Men utrolig stor usikkerhet. Dette er jo så ekstremt planlagt nedsalg . Hva tenker dere ?
Vanskelig å spå egentlig
Man har ikke veldig stor erfaring i 30% moves.
Hva betyr i det hele tatt en slik melding?
At de kan kommer til å nulle masse handler.
Min følelse er litt sånn “buy the dip for mee, not for thee”
Veldig enig. Kanskje de som klarer en slik bragd og få ned sølv i en helt sinsykt , vi snakker kanskje en 10 sigma event .
Så for oss vil det være lotto , men helt enig . Det er 30% bedre og kjøpe sølv i dag en i går.
om man ikke får kjøpt/solgt nær spot så var min take at det kan være lurt å vente til at kjøps og salgspris ligger nærmere spot pris, da å møtte kjøpe og selge langt fra spot ville føre til tap på kort sikt uansett hvilken rettning spotten går
Jeg tenker at nesten uansett hvor sølv spot går de neste dagene, så kan det være gode muligheter for kjøp av miners. Enten via fond eller direkte.
Sølvprisen stuper videre fra 85 den stoppet på I helgen til 72 nå.
Dette er i første omgang værst for de som sitter på fysisk sølv.
Men Bullet B fondet kommer til å droppe +/÷ 15% i dag og slik det ser ut nå så får vi nok ennå en 10-15% i kveldingen med mindre ikke sølvprisen fosser videre nedover. Finnes vel lite støtte før rundt 50 usd, selv om det ser ut for at det er litt støtte her vil er nå.
Pr nå er prisen der den var rundt mnd skifte nov/des.
Får håpe det roer seg og at stopp loss blir tatt ut her og at kursen kan bunne på rundt 70.
Er vel ikke noe som tilsier at det fundamentale har forandret seg. Etterspørselen er der.
Jeg lurer litt på om markedet har tatt inn over seg utnevnelsen av ny sentral banksjef i US.
Slik jeg forstår ønsker han som Donald å sette ned renten som vil svekke dollaren som igjen er bra for sølv og gull.
Fallet som nå er et faktum har også sin årsak at marginen ble juster opp fra 11 til 15%.
Noen som kan se hva prisen er i Shanghai nå?
Har den fulgt etter like voldsomt?
Rebounder bra nå
Her gis det en forklaring på hva denne seddelen faktisk er: https://youtu.be/xFRMDhOKIiU?si=IPZ_jiVqvZNHzkH5
Får bare håpe dette er turnaround punktet og at vi herfra får en mer edruelig oppgang mot 120 ila året
Fysisk sølv 104.8 altså om jeg leser rett.
Jo, men ikke mye ift Comex

Får se om det blir en pullback til 85, for så ned til 55-ish. Tror lufta gikk litt ut av ballongen.