Noen som vet hva det lageret normalt sett bruker å være på?
Ja jeg hørte og tilsvarende. At noen sitter med hvor stop loss er for folk og etter hvert som de nærmer seg vil det trigge enda flere stop loss og på den måten gå fort ned.
Men jeg vil jo tro at vi snart kan få en stop på dette og så lenge driven er tilbakers så er jo sølv kjempe lite marked og dermed lett og “fixe”
Dette er som og være vitne og midt i en crazy film… så må en bare sørge for og kunne tjene penger på denne. (Gearing og stop loss er farlig det…)
1138t er normalen
Er dette AuAg fondet trygt eller kan de få problemer med likviditeten?
Slagordet deres er vel «Europas mest risikable fond»

Det er et vanlig fond, ingen gearing, ingen rare produkter.
De eier kun aksjer i selskaper.
Alle burde høre denne 
Hva er realistisk pris hvis man skulle solgt mynter på finn nå? Noen med ferske erfaringer?
Tja. Jeg skaffet meg tilsvarende som dette hos skanfil for 4700 i går. Det var akkurat innafor følte jeg.
Synes det var en liten fun fact at Norges Bank i 2009 gav ut en egen sølvmynt med pålydende verdi på 200 kr. Den er tvungent betalingsmiddel, altså plikter butikker å ta imot mynten. Sølvverdien på mynten er vel mer enn dobbelt av pålydende.

Hvordan er erfaring med skanfil? Mulig å gjøre bra kjøp?
De er jo dønn seriøse såvidt jeg vet og har drevet på evig lenge, så sånn sett ingen problemer, men de skal jo ha fortjeneste, så man kan ikke regne med noen særlige kortsiktige kupp der, kanskje man kan ha flaks på auksjoner?
Over tusen tonn hørtes mye ut, men hvor mye er det i volum?
1138tonn /10,49(tonn/m3) =108,484 m3
Dvs i underkant av 3stk slike 38 kubikk konteinere som er vanlige å se på lastebiler.

Veldig bra episode med Peter Warren
Jeg gjorde kjempe kjøp en gang , da hadde de ikke fått oppdatert prisene på sølv på 100 års mynten . Bestilte 35 stk til 360kr og sølv lå på 350.
Endte med jeg fikk 16 stk pgr feil med lager😉.
Men de har alltid vært skurker og tjener som regel mye penger på alt. Og er du i systemet da får du mye. Men de er 100% seriøse ja.
Føler vi er på ett punkt hvor det enten bryter opp eller ned nå.
Kobber virker å være et vel så bra bet.
Ikke helt utenkelig at vi skal konsolidere mellom 75-90 noen uker heller, men i min bok for oss med minere hvert fall, så er det meste av tid over 70-75 egentlig ganske greit😁
Jepp. Miners på meg også.