Vil man være med på leken og være med på shitcoinløpet oppover må man tåle steken og smake på volatilitet 

Joda, men 15% ned på ca. 48 timer er jo likevel litt drøyt.

Kjøpte i dag….
.
I går vært ganske travel i det siste , var i Kina og snakket litt sølv og de lo av vesten, (ga gaver til mine leverandører - philgarmonica de elsket det. )
Så jeg tror virkelig dette er long , sterkt signal.
Men travle tider betyr mindre tid her, men gode tider for business
.
Hva tenker folket her fremover? Har alle solgt seg ned/ut?
Jeg sitter med AG, SSRM og HMY og det virker nesten som vinden har snudd litt. Gjerne litt opp på Sidelengs sølvpris og bra opp på oppgang i sølv. Så kan virke som om de har bunnet ut og er på vei til å sidelengs konsolidiering og bevege seg mer opp fremover. Happy times
Jeg har solgt 100oz fysisk for en mnds tid siden, og kjøpte meg en motorsykkel. Sitter stille med resten, men synes det var greit å unne meg selv noe, er stort sett alt for fornuftig😅
Sitter med masse PSLV, HL og PAAS.
Og ca 10 kilo i mynt og litt AuAg
Solgte ca 40kg i PSLV i januar sammen med Aris Mining
Edit
News
Solgt meg/ut? Absolutt ikke
Sitter lastet nesten helt til ripa. 
20% olje, 45 % sølv og 30% gull og 5% diverse annet (platinum, kjernekraft ++)
Hmm ser jo ikke så veldig bra ut nå. Skal verden gå tom for sølv i 2027 som en del forståsegpåere sier så er det rart at comex lager øker.
Jeg tror fremdeles at prisen skal opp over 100 ila året, men tror nok noe begynner å bli litt skeptiske nå
Påfyll PAAS 
Fikk på 70.24
Edit
Ble AG også
Som jeg sa tidligere i dag så ser dette absolutt ikke bra ut nå. Skal vi se en retur til 40-50 tallet?
Veldig rart det skjer all den tid man vet det blir produsert mindre sølv enn det forbrukes og slik vil det være de neste 3-5 årene
Blir muligens en fryktelig god kjøpsmulighet om man har lange briller på
type sparing til kids eller pensjon om man er ung nok 
Ja
Må se på en fall som en mulighet.
Metaller er det første som stiger etter en krise.
Hvor langt ned vi skal blir bare tipping.
Kjøper man litt nå og da på røde dager tar man «integralet» av bunnen.
Hvis man først tror på at caset handler om at man er opp mot den store manipulerende ulven, så må man jo regne med at ulven slår tilbake av og til
Ja så raser sølvprisen videre ned. Nå er det vel egentlig ikke noe støtte før rundt 50.
Ser ikke veldig bra ut selv om mange youtube sølv høvdinger hevder vi skal i 120-150 innen året er omme.
Vel, det er mye som tyder på at de får rett i det. Det kan, forhåpentligvis, lønne seg å ha en smule tålmodighet nå.
Føler det er et kvarter siden jeg hadde våte drømmer om at sølv skulle stige til 50usd😅