Et bittelite triangel over bruddet fra det større triangelet?
Edit
KOM AN IGJEN DÅ
Edit 5 minutter senere:
JOOOHOOOOO
Et bittelite triangel over bruddet fra det større triangelet?
Edit
KOM AN IGJEN DÅ
Edit 5 minutter senere:
JOOOHOOOOO
Går likar no
På vei opp mot siste dominerende motstandsnivå
Early days fremdeles, men er en start. De små kronene her er jo bare barnemat mot de bevegelsene en har settt i sølv til tider
Da mangler vi bare 23-24$ opp mot toppen fra 2011.
Den skal selvsagt passeres. Så 70-80$ burde være et naturlig delmål.
Jeg er veldig klar for at sølvet skal sette en ny ATH nå
Jeg også, men merker at jeg har valgt litt dårlig eksponering. Tror du er sitter mye bedre i det.
Får skylde på @Savepig
Tror det blir helt konge!
Så lenge de ikke tar en NANO blir det bra greier
Da har de forsøkt å spoofe prisen 3 ganger siden stengetid i US i går. Med mindre hell.
Skal vi få en snarlig tur over 27 da?
Det er rekordvolumer som ligger som «open» for mai måned. Altså som potensielt ligger for levering.
Vanligvis synker dette mot leveringsdato da millioner av unser blir konvertert til «roll over».
I stedet for å synke gikk posisjonen OPP 10 mill unser i går. Totalt vanvittige 378 mill unser kan kreve levering.
Comex kan faktisk knekke. Det finnes ikke i nærheten av slike fysiske volumer.
Mmmhm stemmer. Med 13 190 kontrakter, tilsvarende 379m oz som står til levering er det en spennende uke vi har foran oss.
Et alternativ er at Comex havner i store problemer. Men jeg antar at det som alltid pleier å skje, kommer til å skje denne gang også.
Nemlig at prisen presses ned for å tvinge folk ut av posisjonene sine. Forvent en volatil uke - med en fantastisk recovery rundt månedsskiftet april/mai.
Men skulle de feile… Tipper 100 mill unser er nok.
Snakker vi 100$ pr unse?
316.4 mill unser i åpne mai-kontrakter.
Ned fra i går.
Men fortsatt nok til å «sprenge banken»
Noen som har noen tanker om hvordan varer som bestikk følger sølvprisen? Jeg tenker i mitt still sinn at håndtverksprisen nærmer seg råvare prisen ved økt råvareverdi?
Man må nesten beundre JPM og gutta.
JPM er vel long
Kanskje de skal ha flere posisjoner da?
Det kreves ganske insane mye penger for å lage slike utslag.
De selger vel Short papirsølv og gull til seg selv, og dermed presser prisen ned.
Mens de kjøper fysisk på dippene.
Samtidig hjelper de CCP med billig PM.
Sykt opplegg.
Alle svina skal inn på høring hos myndighetene 26 mai.