Hører noen snakker om levering på mellom 200 og 250 mill unser for levering i mai.
Det ryktes også om at Eric Sprott himself er pissed Off. Og vil bli med på tømming av Comex.
200mill unser bør jo være mulig når det enda ligger 300mill åpne kontrakter.
Har du link til den der listen over åpne kontrakter?
Allana Rossi of Universal Coins said her store has seen a 400 per cent increase in demand for silver bullion, with customers frequently citing demand for a hedge against inflation.
But lately, her silver suppliers have been unable to obtain large quantities from the Royal Canadian Mint, and have instead looked to secondary suppliers to meet the demand.
“As of last month, they say it will take three weeks for them to get their supply, which is very unusual,” she said. “I’ve dealt with this company for 30 years, and this has never happened before.”
Jeg har så troa på at dette blir en ellevill trade at jeg blir en smule bekymret
Hva kjøper du av sølv? Personlig har jeg noen futures og fysisk. Bare nysgjerrig på hva andre gjør.
SPLV er greit å kjøpe, styr unna SLV.
Ellers eier folk mye gruver her.
@holmes har en liste over gruveselskaper det er verdt å se på.
Litt fysisk, litt senior miner og litt (for mye) junior miner.
Mye bra om porteføljetaktikker i denne episoden!
Her er linken.
Hver kontrakt representerer 5000 unser
Akselerasjonen har begynt:
Noen som husker siste datoen for å bekrefte at man vil mota sølv? dvs siste dagen for å la kontrakten rullere til neste periode?
Ja så de kan faktisk flytte i hele April.
Forventer en volatil uke ja! Om de greier å presse prisen ned tror jeg dette er siste kjøpsmulighet før en meget pen og stødig oppgang fremover de neste månedene.
Jeg personlig tror vi når 50$ sølv innen september i år.
Månedssparingen for April ble fysisk sølv!
Tips, er at fra tavex.no får man varene i en raff eske som passer flott til å oppbevare tuber i.
Gjorde det samme, rask levering👍
Rimelig stor forskjell i pris på Tavex og Norsk mynthandel nå.
Norsk Mynthandel er ekstremt mye dyrere enn Tavex.