Sølv ser fortsatt fin ut, trader i vei over 25,8.
Man skimter nå et nytt triangel som er neste formasjon å prøve å ta ut, da er veien opp til 28 veldig kort.
Sølv ser fortsatt fin ut, trader i vei over 25,8.
Man skimter nå et nytt triangel som er neste formasjon å prøve å ta ut, da er veien opp til 28 veldig kort.
På tide vi får litt action i sølv nå.
Ser bra ut selv i «manipulasjonstimen».
2 dager igjen med trading før mai-kontraktene er ferdig.
Blir spennende om vi klarer å holde oss over 150 mill på levering.
Ingen squeeze denne gangen heller gitt.
Litt tidlig å si eller?
Ligger ikke an til det ihvertfall
JPM og gutta har nok dekket ryggen sin denne gangen også.
Tingen er at dette er et marathon løp, noe du ser på grafen jeg postet over. Bare det at folk flyter fra SLV til PSLV gjør at comex skviiiisen fortsetter.
Sjek prisene og margin på Tavex vs Norsk mynthandel, så skjønner man at noe er på gang.
En skvis skjer vel ganske fort når den først skjer
At det kommer til å skje er det ingen tvil om i mine øyne, dersom det i det hele tatt er noen markedsmekanismer som fungerer i PM-markedet (begynner å tvile). Men det ser ikke ut som det skjer ved denne rolloveren heller.
Hvis man med en squeeze mener at de store gutta skal bli veldig brent, så kan man fort bli skuffet
Fra 5:45
Men noen kommer jo til å bli brent. Noe helt sinnsykt. Det er et nullsumsspill. For at noen skal vinne så må noen tape.
De som sitter mye short når ketchupeffekten først går vil jo bli brent.
Men det som skrives nå er at de store bankene er short papirsølv mens de går long fysisk sølv, så de er ikke så mye net short som man kunne håpe.
Sak fra 2017:
Her er en interessant artikkel som viser hvor vanvittig mye etterspørsel etter sølv som forsvant da alle begynte med digitalfoto istedet for film. Den effekten er nå tatt ut, og vi kan trygt regne med at andre industrielle behov for sølv vil fortsette å vokse
Edit ffs jeg jinxa sølv
Chartet ser slett ikke verst ut. Disse snedige dumpformasjonene fortsetter å komme, men de biter ikke
Jeg må si jeg trodde jo i utgangspunktet sølv måtte være den kjedeligste investeringen av alle, men det greiene her trader jo sykere enn bitcoin
Bouncet tilbake over 50 dagers
Har dere fått med dere all aktiviteten på r/wallstreetsilver? Store Billboards og silver raids osv
Det er det flere som har
Slår meg mer og mer at dette er et marathon løp og ikke en sprint.
Uansett seriøst morro å følge
Skal handle meg en rull med mynter nå snart