Ikke helt
Sikkert vært i debatt tidligere i tråden, men tenkte nå som Q1 rapportering er i gang tenkte jeg å spørre.
Hvilke sølvgruveselskapene med produksjon er bra priset?
AG et bra kjøp, eller PAAS?
Om noen har noe peer to peer analyse.
Sitter jo med litt PSLV
Takk for svar
@Savepig @GyldeN @Evilfreud
Forrige gang 10-åringen var oppe på 1.7%, gikk sølv ned til 24$. Så sølv har vunnet terreng tross alt.
En blodig dag for alle sektorer dette.
Ble skivebom der ja! Ikke så rart når 10 åringen og dollaren reagerer så mye opp egentlig. Ser fortsatt veldig bra ut stoppet på støtte i dag og fortsatt i trendkanal
PAAS gikk på en stygg smell i Q1 dessverre. Uten å ha finlest rapporten, så skyldes det endel forsinkelser på raffinering o.l.
Så produksjonen vil øke betraktelig i H2.
Til forhåpentligvis høyere priser.
Tavex er straks tomme for Kenguru, og har skrudd opp prisen på de siste. Kommer ikke inn igjen ifølge selger.
Goldsourve var også utsolgt for det meste, når jeg kikket i går. Noen aper som har gått berserk ser det ut som
Ja. Hecla er utrolig bra
Den aksjen er ikke til salgs under 15$ hos meg
Har ikke vært innom denne tråden tidligere, men er Filo Mining innenfor her? Mest kobber, men også gull og sølv i det siste funnet. Hvordan forholder jeg meg til en slik candle?
Det var det sykeste!
Mulig evening doji star (bearish reversal) så pass på
Sølv er et ganske vanlig biprodukt av kobbermining, gull er vel mindre vanlig. De må ha funnet en del da med den utviklingen? Angrer litt på at jeg ikke kjøpte og holdt mer på kobber, så på det tidlig i syklusen…
Hvis ikke funnet er veldig stort tror jeg jeg ville solgt og prøvd å komme meg inn litt lavere.
Let the games begin!
Dette er første, og eneste, gruva jeg er borti. Har desverre ikke forutsetning for å si noe om verdsettelsen her. Men ut fra meldingen kan det se ut som det kommer mer.
Kan fort være mer som kommer her.
Kanskje bare sitte da, hvis du tenker å være langsiktig… Ser ikke ut til å være tom FOMO I hvert fall.
Blir nok å sitte. Halverte posisjonen da jeg passerte 100%, så resten blir “fuck-you money”
Lurte på en tur til myntbutikk i Oslo for å handle litt snart. Noen som har anbefalinger?
Skal du ha mest mulig ounce for penga så er det philharmoniks som gjelder, britannia er også nokså billig. Styr unna alle spesialting som koster over 300-310kr pr ounce
Tøff