Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

Don’t fight the FED.

Gutta som driver PM-markedet har mer penger enn alle vanlige folk i hele verden tilsammen x 10.

Den siste uken har jeg skjønt hvor mye makt de virkelig har. Prisen går dit de vil den skal gå, det beste man kan håpe på er å front-runne.

Basel 3 om en uke. Vi får se.
Eric Sprott nevnte at Kina og Russland krever en gjennomføring. Og at mottrusselen er handel med varer i andre aktiva enn dollar.

2 Likes

Hvor har du lest dette? Blir spennende å se om det blir noe av basel 3, og eventuelt hvilken effekt det kommer til å få.

Han sier det i siste utgave av «weekly WrapUp»

1 Like

https://www.gata.org/node/21241

1 Like

Slutten på juni var starten på en fin oppgang i fjor :crossed_fingers:

Bare at nå er RSI såvidt over 30

4 Likes

Angående utviklingen med perth mint saken

2 Likes

Tror juli blir en bra måned for oss som er lastet i sølv :rocket:

3 Likes
6 Likes

Altså. Det verste er at jeg er 100% enig og passe miljøskadet.

6 Likes

Fortsatt 255 mill unser på Open på Comex. 3 handledager igjen. Kan godt hende vi vil se stor volatilitet fram til tirsdag. F.eks en skikkelig dropp kl 14:30 i dag. First Majestic kan kjøpes i Frankfurt, for de som vil kjøpe en dipp utenfor US Børs åpningstid

1 Like

Sitter med motsatt følelse, ka som får det til å virke bullish inn i juli?

Når Juli-futures går ut på mandag, er det vel ting som tyder på oppgang. Blandt annet Basel3

3 Likes

Det er vel ikkje urimelig å tenke at Basel 3 allerede er i effekt for dei det gjelder i denna omgang?
Effekten av Basel 3 trur eg ikkje vi ser før i i slutten av året. UK 01.01.2022
Gjør meg ikkje anna enn godt om eg tar feil, men sentimentet føles litt for bullish…

Fikset skrivefeilen
image

1 Like

Nærmer oss spissen på formasjonen og silver bull season begynner da (eller fravær av bear season apr-jun)

The seasonality of the price of silver differs significantly from the seasonality of Gold . … Remarkable is the strong up movement from January until April. Seasonally, after that is a correction until the end of June, and then a moderate up movement until the end of December

2 Likes

2 Likes

Sølvchartet synst eg har meir tid og spille seg ut på… Men gull synst eg ser svakt ut, target 1740 for min del

Ikkje dit chart vel å merke :sweat_smile:

1 Like

Interessant tese:

2 Likes