“Gold may not launch into the stratosphere immediately following the implementation of Basel III. It’s too obvious of a setup and markets do not tend to cooperate like this in the short term. Buy-the-rumor-sell-the-fact is very common in obvious setups like these”
https://seekingalpha.com/article/4435279-gold-basel-iii-and-a-time-warp-to-december-31-1974
2 handledager igjen.
Fortsatt 210 mill unser på Open.
Dette kan gå mot Shortage.
spørs om ikke flertallet får levering i cash og ikke sølv.
En tråd
Del 2
Han der har blokket meg, er det fordi jeg skrev alle burde ha rett til helsevern og utdanning?
link ?
Nei jeg bare lurer av og til, skriver det titt og ofte til SKATT ER TYVERI gjengen overdras, merker det trigger overraskende hardt
Blokket er jeg ihvertfall
Skatt er tyveri.
Edit: glemte at du er mod skatt er fortsatt tyveri
Skal du blokke meg fordi jeg mener alle burde ha helsevern og utdanning?
Skulle jeg holdt på sånn hadde jeg måtte blokkert 99% av forumet og de fleste jeg kjenner IRL.
Du får trøste deg med at det er rikelig med amerikanske twitternerder som tar jobben
Man er ikke ekte liberalist før man lar kommunister sette opp en stat i staten. Så lenge alt er frivillig så klart toleranse må gjelde for idéer også.
De twitterboisa får styre på. Twitter er det mest toxic stedet jeg noen gang har sett, så holder meg unna
Denne var interessant! (youtube-link i tweet)
Hvor mange oz endte til levering?
Litt under 100 mill unser.
De har regnet ut at Comex har Max 111 mill. Så nesten tomt.
Whut. Det er ganske sykt.