Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

2 Likes

“Gold may not launch into the stratosphere immediately following the implementation of Basel III. It’s too obvious of a setup and markets do not tend to cooperate like this in the short term. Buy-the-rumor-sell-the-fact is very common in obvious setups like these”
https://seekingalpha.com/article/4435279-gold-basel-iii-and-a-time-warp-to-december-31-1974

2 handledager igjen.
Fortsatt 210 mill unser på Open.
Dette kan gå mot Shortage.

1 Like

spørs om ikke flertallet får levering i cash og ikke sølv.

En tråd

Del 2

2 Likes

Han der har blokket meg, er det fordi jeg skrev alle burde ha rett til helsevern og utdanning?

4 Likes

:joy: link ?

Nei jeg bare lurer av og til, skriver det titt og ofte til SKATT ER TYVERI gjengen overdras, merker det trigger overraskende hardt

Blokket er jeg ihvertfall

2 Likes

Skatt er tyveri.

Edit: glemte at du er mod :rofl: skatt er fortsatt tyveri

Skal du blokke meg fordi jeg mener alle burde ha helsevern og utdanning?

Skulle jeg holdt på sånn hadde jeg måtte blokkert 99% av forumet og de fleste jeg kjenner IRL.

Du får trøste deg med at det er rikelig med amerikanske twitternerder som tar jobben :stuck_out_tongue:

Man er ikke ekte liberalist før man lar kommunister sette opp en stat i staten. Så lenge alt er frivillig så klart :wink: toleranse må gjelde for idéer også.

De twitterboisa får styre på. Twitter er det mest toxic stedet jeg noen gang har sett, så holder meg unna :laughing:

2 Likes
1 Like

Denne var interessant! (youtube-link i tweet)

1 Like

Hvor mange oz endte til levering?

Litt under 100 mill unser.
De har regnet ut at Comex har Max 111 mill. Så nesten tomt. :+1:

2 Likes

Whut. Det er ganske sykt.

Forsatt mye igjen der.

1 Like