Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

Ja, tror det, men jeg har ikke sett noe på det… Det har fungert veldig bra med CFDer slik markedet har vært. Var interessert i å kunne geare litt mer kontrollert enn 3xbull. Kan geare 10 gangeren der og komme meg ut på sekundet uten problemer.

image

Noen prøver å gjøre kupp på finn istedet for å trade :smiley:

image

Det man ser er vel effekten av at sølv i hovedsak trader som en industriell comodity, mens i perioder som nå når gull har gjort et hopp pga safe haven så skifter sølv karakter til å bli en fattigmanns gull og derfor gjør et forsinket bounce og faktisk skyter forbi gull?

Skal vi tro sølv kommer til å tredoble seg herfra??

1 Like

4 doble seg ++

Du tenker ratioen skal ned igjen til bunnivået i chartet til peter warren og gull fortsette å styrke seg ift usd?

YES :chart_with_upwards_trend:

Den grafen ser litt forskjellig ut avhengig av når man starter, men det er nok mer å hente ja.

Det kommer sikkert dipper på veien, men det ser jeg på som gode muligheter for å øke eksponeringen

Sølv til 50 - så 100.
Gull 2700-3000.

1 Like

Mitt chart går jo tilbake til fra før forrige finanskrise, hvor langt trenger man? :smiley:

Romertiden? :smiley: Det var vist 12:1

:slight_smile: Det er jo ikke sikkert det er om å gjøre å gå lengst mulig tilbake. Forholdet kan forandre seg av mange grunner som etterspørsel og produksjon.

I grafen under f.eks er forholdet i water. Jeg sier bare at grafen i seg selv ikke trenger a si alt.

Gikk litt short sølv nå, får se hvordan det går… Sitter ikke lenge…

Short i sølv? :smiley:
Lykke til

Mye annet jeg ville gått Short i

Veldig manko på fysisk sølv til industrien nå. Redusert produksjon pga Corona osv.

1 Like

image

Bomma litt på targeten, men fikk litt, ikke nok stop loss

1 Like

Kjøpte sølvgruveaksjer på denne dippen. Billig nå.

1 Like

Virker som noen gruver har tjent mindre enn forventet fordi de holder tilbake sølv, som da blir et lager som stadig stiger i verdi

https://seekingalpha.com/news/3602650-first-majestic-silver-eps-misses-0_07-misses-on-revenue

Det burde egentlig være bull!

Les kommentarene

Må de ikke bokføre det? Dersom de ikke gjør det kan jo ledelsen stjele sølvet til egen lomme…

Jo det kommer jo i balansen

1 Like