Ja, tror det, men jeg har ikke sett noe på det… Det har fungert veldig bra med CFDer slik markedet har vært. Var interessert i å kunne geare litt mer kontrollert enn 3xbull. Kan geare 10 gangeren der og komme meg ut på sekundet uten problemer.
Noen prøver å gjøre kupp på finn istedet for å trade
Det man ser er vel effekten av at sølv i hovedsak trader som en industriell comodity, mens i perioder som nå når gull har gjort et hopp pga safe haven så skifter sølv karakter til å bli en fattigmanns gull og derfor gjør et forsinket bounce og faktisk skyter forbi gull?
Skal vi tro sølv kommer til å tredoble seg herfra??
4 doble seg ++
Du tenker ratioen skal ned igjen til bunnivået i chartet til peter warren og gull fortsette å styrke seg ift usd?
YES
Den grafen ser litt forskjellig ut avhengig av når man starter, men det er nok mer å hente ja.
Det kommer sikkert dipper på veien, men det ser jeg på som gode muligheter for å øke eksponeringen
Sølv til 50 - så 100.
Gull 2700-3000.
Mitt chart går jo tilbake til fra før forrige finanskrise, hvor langt trenger man?
Romertiden? Det var vist 12:1
Det er jo ikke sikkert det er om å gjøre å gå lengst mulig tilbake. Forholdet kan forandre seg av mange grunner som etterspørsel og produksjon.
I grafen under f.eks er forholdet i water. Jeg sier bare at grafen i seg selv ikke trenger a si alt.
Gikk litt short sølv nå, får se hvordan det går… Sitter ikke lenge…
Short i sølv?
Lykke til
Mye annet jeg ville gått Short i
Veldig manko på fysisk sølv til industrien nå. Redusert produksjon pga Corona osv.
Bomma litt på targeten, men fikk litt, ikke nok stop loss
Kjøpte sølvgruveaksjer på denne dippen. Billig nå.
Virker som noen gruver har tjent mindre enn forventet fordi de holder tilbake sølv, som da blir et lager som stadig stiger i verdi
https://seekingalpha.com/news/3602650-first-majestic-silver-eps-misses-0_07-misses-on-revenue
Det burde egentlig være bull!
Les kommentarene
Må de ikke bokføre det? Dersom de ikke gjør det kan jo ledelsen stjele sølvet til egen lomme…
Jo det kommer jo i balansen