Samma her. Teleselskapene er svindyr på hytta, så fattern gikk over til starlink for et år eller 2 siden.
Side-side note: uten Starlink hadde Ukraina vært fucked.
Musk er kanskje den beste noensinne til å skape verdier.
Folk oppover i tråden hevder bobler og høy PE og det som måtte være. Akkurat det samme som folk så til folk som ville kjøpe Tesla når den slapp på børs. Lurer på hvem som vant 







