Nordnet var gniten med tildelingen as!
Jaja det gjenstår å se om det var bra eller dårlig 

Jeg skal definitivt ikke være med på dette, nekter å bidra til at verdens rikeste drittsekk blir enda rikere.
Tror ikke han bryr seg
Det gjør han helt sikkert ikke, det eneste den kødden bryr seg om er penger og makt.
Hvorfor er du så butt-hurt 
Blitt påkjørt av en Tesla eller no’?
Ganske svart / hvitt blitt det der i USA (også globalt). Enten er du rød eller blå, og hatet fra demokratene (sosialdemokrat / rød sektor) er stort.
Stiger i fra start.
Gudan veit ka vei denne hesten vil sparke, men fikk kjøpt litt ekstra aksjer på 150 og endte opp med litt mer enn jeg tegnet meg for til 165.
Tvangstanke fullbyrdet, nå kan vi flytte til mars.
Informativ podcast om temaet!
18mrd usd i revenue, 1,9tusd i mcap. Blir ikke stort dyrere enn det… en perfekt aksje å øve seg på å kjøpe på topp og selge på bunn 
Aksjer er mye psykologi. Den kan like gjerne doble seg
Såder 
Ble kjapp exit på 160 og helgens vin betalt. Skulle tegnet for mer men sånn er det😀
Hvordan ser bunnlinja til dette 21 000 milliarder selskapet ut, positiv eller negativ 
Ser man isolert på bunnlinjen er selskapet fortsatt tapsbringende med nær 5 mrd. USD i netto underskudd i 2025. Samtidig virker Starlink å være den klart sterkeste verdidriveren og står allerede for mesteparten av inntektene og lønnsomheten. Caset handler derfor i stor grad om hvor mye vekst markedet mener ligger foran selskapet. Ikke hva bunnlinjen er i dag.
Edit: Gratulerer @Metallian Følger planen videre og blir sittende fremover en god stund til.
Over halvparten av aksjene utstedt har byttet hender 
Tapte 50 milliarder bare i fjor😵💫
Hadde årlig talt sett for meg nedgang i dag. Dette e villemattias 


