Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SpaceX IPO

Nordnet var gniten med tildelingen as!
Jaja det gjenstår å se om det var bra eller dårlig :joy::fire:

Jeg skal definitivt ikke være med på dette, nekter å bidra til at verdens rikeste drittsekk blir enda rikere.

8 Likes

Tror ikke han bryr seg

Det gjør han helt sikkert ikke, det eneste den kødden bryr seg om er penger og makt.

3 Likes

Hvorfor er du så butt-hurt :joy:
Blitt påkjørt av en Tesla eller no’?

1 Like

Ganske svart / hvitt blitt det der i USA (også globalt). Enten er du rød eller blå, og hatet fra demokratene (sosialdemokrat / rød sektor) er stort.

1 Like

Stiger i fra start.

1 Like

Gudan veit ka vei denne hesten vil sparke, men fikk kjøpt litt ekstra aksjer på 150 og endte opp med litt mer enn jeg tegnet meg for til 165.

Tvangstanke fullbyrdet, nå kan vi flytte til mars.

5 Likes

Informativ podcast om temaet!

2 Likes

18mrd usd i revenue, 1,9tusd i mcap. Blir ikke stort dyrere enn det… en perfekt aksje å øve seg på å kjøpe på topp og selge på bunn :grinning_face_with_smiling_eyes:

10 Likes

Aksjer er mye psykologi. Den kan like gjerne doble seg

2 Likes

@pdx Fikser du kursen på aksjen i tråden ved passende anledning er du snill:)

2 Likes

Såder :smiley:

3 Likes

Ble kjapp exit på 160 og helgens vin betalt. Skulle tegnet for mer men sånn er det😀

1 Like


Klokken 20:35 norsk tid.

Det er så sjukehus😂

Hvordan ser bunnlinja til dette 21 000 milliarder selskapet ut, positiv eller negativ :sweat_smile:

2 Likes

Ser man isolert på bunnlinjen er selskapet fortsatt tapsbringende med nær 5 mrd. USD i netto underskudd i 2025. Samtidig virker Starlink å være den klart sterkeste verdidriveren og står allerede for mesteparten av inntektene og lønnsomheten. Caset handler derfor i stor grad om hvor mye vekst markedet mener ligger foran selskapet. Ikke hva bunnlinjen er i dag.

Edit: Gratulerer @Metallian Følger planen videre og blir sittende fremover en god stund til.

1 Like

Over halvparten av aksjene utstedt har byttet hender :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

Tapte 50 milliarder bare i fjor😵‍💫

3 Likes

Hadde årlig talt sett for meg nedgang i dag. Dette e villemattias :bomb::fire::money_with_wings:

3 Likes