Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Sport & Spill

Satte 3000 på over 2,5 mål i united kampen. Bare synd United ikke møtte opp​:-1::-1:

Hadde ventet meg en målrik kamp, menmen, nye skanser imorgen

Ja, var sikker på Martial og Rashford skulle vise seg frem. Begge har vært helt ELENDIGE!!!

Litt irritert på meg selv at eg ikke tippet på brighton i den siste bingen min, dei to andre på bongen gikk, hadde blitt en pen odds om eg hadde gått mot søppel laget, ble en høvding i minus idag også da

Helt utrolig elendig av United. :disappointed_relieved: Begynner å bli skikkelig lei av den trillingen av ball. Et trekk frem og to tilbake. Omtrent som Funcom aksjen nå om dagen.

Da er eg igang igjen med ned flere tap, her ble det en kamp for mye :

https://www.norsk-tipping.no/spillevett/problemer-med-spill

Ja man skal være forsiktig :+1:

En hjemmeseier i West Brom - Spurs til 7.50 er ikke så dum tror jeg… Alltid noen favoritter som snubler i disse oppgjørene på tampen.
3-4 units for meg på den.

Tottenham snubler kun dersom eg tipper mot dei, foreløpig er dei ikke på noen av mine bonger :blush: dersom palace snur, såner det håp

Tror WBA har motivasjon uansett. Litt typisk kamp for Spurs å snuble i, med Chelsea jagende bakfra.

Går for en bong på både WBA og Ranheim

Palace må snu, og dundee må vinne med tre mål

Så ble det en tippekupong, da får eg gi meg tror eg, blir ingen hester idag, må bremse litt, så synst eg V75 omgange ser litt for vrien ut

Palace snudde kampen å vant mot Stoke

Ja, men det ble dessverre ikke nok, dundee måtte ha scoret mer mål, vertfall fikk eg alle kampene rette veien, men bare med for få mål :sweat_smile:

West Brom :heart_eyes:

Aldri i fare :raised_hands:t2::wink:

Meget fortjent poeng Ranheim. Kun en av 3 gikk inn, nærmere bestemt WBA seieren.