Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sport & Spill

Jeg tror spill på en kamp gir mest overskudd. All statistikk tilsier det, men kanskje ikke så spennende!

2 Likes

Spiller kun singler selv, med mindre jeg setter en morobong på lørdagen.

1 Like

Hvis noen har lyst til å sette opp et lukket tippelag på https://lag.rikstoto.no/ så si ifra :blush:

1 Like

Da ble det vertfall tilbakebetaling av innsatsen pluss noen småkroner om ikke annet

3 Likes

Kompis av meg var ett mål unna 12 rette i dag (hadde U på Watford). Kunne ha vunnet 4.2mill med 12 rette :frowning:

2 Likes

V75 på burde idag med ett halvt oljefond å spille om.
Eg satte først opp en stor bong, men eg sleit med å få med nok hester, så eg tok heller del i ett andelslag, sjangrene er større da, selv om en Evt premie skal deles flere.
Eg satte likevel opp en knøttenong for spennings del, her har eg spilt på litt høy risiko, men bare ett par Snickers som innsats.

Eg har tre bankere, nr 7 sangria er pr nå ett fjerde valg, hesten må ha en maks god dag på jobben menst fabritten i feltet må ha en dårlig dag.

Lonem Silje som neste banker er ett andre valg menst siste bankeren er ett første valg

2 Likes

En tippekupong 96 reker idag også, faen eg følte eg var nærme igår med 10 retter, så satser på en enda bedre uttelling idag.
Endte opp med helgardering på Lillestrøm, etter og først startet med b på Sandefjord.
Lsk er gjerne svintunge over lang tid når det har startet så helsvart som nå, men som Lsk fan ble det for vansklig å ikke ha med flere kryss der.

Kunne forsåvidt vert interesant, men et med på så mye allerede, at eg heller må prøve og bremse litt istedenfor og bli med på mer

1 Like

prøver meg med denne varianten

1 Like

Ikke tro på Godset?

Tror dette kan bli en jevn kamp, ser ikke bort fra at Godset vinner, dager på at Bodø tar fordelen av hjemmebane

Aldri brukt toto pro, hva er bedre der en Rikstoto sine sider ?

du kan leke litt med system, og toto pro har en egen rangering, tar bestandig med totopro sitt førstevalg, noen ganger er det en glemt perle :wink:

edit: er foresten gratis, kun regestrering

1 Like

Jeg har og brukt TotoPro i mange år på PC. Har og brukt Joker systemet. Bra system begge to. Nå bruker jeg TotoPro XV som går på alle plattformer, også Mac. Med sistnevnte har du tre rangeringer. Spillets rangering, TotoPro rangering og Min rangering. Min rangering kan du leke deg med, og endre på.
Det er bare å registrere seg hos Radsoft.no, @Kronn så er du i gang.

1 Like

Hmm, da ender vel med at eg levere ett spill det også da :slight_smile:

Fordelen med system er jo at du får med mange flere hester til en billig pris. Prosent sjansen for å vinne går selvfølgelig ned, i forhold til en flat kupong.

ja, web versjonen har uten tvil flere funksjoner, men siden jeg er av typen : ting var bedre før,pleier jeg å bruke den klassiske hehe :wink:

Ja, det hadde jeg og gjort, dersom den hadde funka på Mac.

Noen varme odds objekter idag da ? Eg tror Liverpool vinner i London, gir bra odds.
Andre som kan gi grei odds ?

Chelsea må vinne for å forsøke å kapre fjerdeplassen og Champions League spill neste år, så det blir en skikkelig tøff kamp. Kanskje uavgjort blir resultatet?
Odd slår Start, men kun 1,70 i odds. Ikke så mange andre kamper som gir så mye mer.

1 Like