Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sport & Spill

Satte 1000 på Begge lag scorer og Madrid vinner. 3.20 i odds👍

3 Likes

Tror på tidlig mål, 100kr på mål før ti min spilt

Dagens spill

KAMP H/U/B ODDS RESULTAT
SØNDAG
Rosenborg - Brann H 1,80 :x:
Odds Ballklubb - Kristiansund BK B 4,65 :white_check_mark:
Bodø/Glimt - Ranheim B 4,00 :x:
Haugesund - Tromsø H 2,04 :white_check_mark:
Molde - Start U 4,65 :x:

Lykke til :slight_smile:

Livebet på at Ruud vinner, tross at han foreløpig ligger et sett under

Krysser alt jeg kan krysse for en hissig Pepe og leken Salah :sunglasses:

5 Likes

Noen som har prøvd seg på en teknikk ed å bette lave odds over tid?

Eksenpelvis fremstår ikke en odds på 1,07 særlig spennende, men 7% avkastning på kronene er jo igrunn formidabelt. Og om man kan kjøre 7% ti ganger på rad uten å gå på en smell så er det jo gode greier.

Prøver et sånt løp her nå, better på 1.05 opp til 1.20 i enkeltspill. Wish me luck. :joy:

5 Likes

Jeg har røket så mange ganger på 1.05-1.20 odda at jeg tar laaaaaang avstand. Den følelsen når du ryker på ett lag og det er på en av de du trodde var mest safe

3 Likes

Lykke til. Tror du og omgivelsene trenger det den dagen du ryker :slight_smile:

1 Like

Typisk det :persevere:

1 Like

Betting gir forventet negativ gevinst

1 Like

For at det skal funke må du i tillegg dobble innsats ved hvert tap noe som ikke er helt stuerent, og fort kan bli veldig store summer .

3 Likes

Er ikke nok å doble dersom oddsen er lavere enn 2

2 Likes

https://oddsen.nu/forum/viewtopic.php?t=55916

Men det er jo selvmord gambling messig
Før eller seinere vill man kunne nå taket dessuten vill betting selskapene etterhvert få det med seg, og du vill risikere å bli utestengt

Betting er underholdning og koster penger, om man ser bort fra bonushoreri

1 Like

Ja, uten å ha regnet på det så er statistikken imot meg på sikt! Har kjørt seks bet her nå, og selvfølgelig vært utro mot egne prinsipper allerede, med et bet på 1.57 og et på 1,80, 4 i intervallet nevnt ovenfor. 270 kroner er i skrivende stund blitt 841.

Bank roll management er inntil videre et fremmedord. Vi får se hvor det bærer i vei. :joy:

3 Likes

Etter 5(???!) sett gikk de brasilianske kvinnene SELVFØLGELIG seirende ut av bananrepublikkderbyet mot Argentina i den pan-amerikanske volleyballcupen.

21 bets så langt hvorav 1 har gått til hundene. 3 av bettene har hatt høyere odds enn 1.30. Det nærmer seg tidobling av opprinnelig innskudd, og denne kvelden har gitt meg mer enn NANO har gitt på et helt år. Alle bets foruten ovenfornevnte tropiske eventyr har vært fotball.

Har fått en såpass god pott at litt bankroll management er på sin plass, kun 1/4 av midlene vil være i spill per bet. TIGHT! :joy:

PS: stor takk til islandske Huginn som sto imot et enormt press fra andredivisjonskollega Hottur og rullet inn en 1-0-seier.

Til sist en liten shoutout til amazonkrigerne i islandsk kvinnefotball.

2 Likes

Lyst til å dele hele historikken? Og hvordan gjør du deg opp en mening om hvilke kamper du skal spille på? Eller tar du bare det første med ~1.30 i odds?

Er i feriemodus, men skal se på det når keg kommer meg bakom en laptop. :ok_hand:

B8C24F90-1279-460D-8E7D-41CBCDCD95E5

Fikk bra igjen på den… første gang jeg går etter enkle løp

6 Likes

Dagens bonger

KAMP H/U/B ODDS RESULTAT
SØNDAG
Start v Ranheim B 3.15 :x:
Molde v Brann U 3.55 :x:
Asane v Viking B 2,00 :white_check_mark:
Odds BK v Strømsgodset U 3.55 :white_check_mark:
Haugesund v Valerenga H 1.95 :hourglass_flowing_sand:
1 Like