Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Sport & Spill

Tenk dere at Apcl, Hugo og Wre alle blir en suksess .
Det er omtrent et slik langskudd jeg har funnet idag :see_no_evil:

6
:money_mouth_face:

Wow den er pen :slight_smile:

Prøver meg på noen nytt ved å skrive en liten begrunnelse for beslutningene :slight_smile:

Dagens bonger

KAMP H/U/B ODDS RESULTAT KOMMENTAR
LØRDAG
Stabæk v Sandefjord med 0-1 i handikap H 2.55 :x: En kamp Stabæk bør ta om de ønsker en sikker plass på tabellen. Dessuten har Sandefjord en tendens til å slippe inn mange mål når de først taper.
Brighton v Fulham H 2.2 :x: Brighton har burde være kapable på å ta seieren I denne kampen. H2H har de overtaket meg 5-2-2 de siste årene.

England v Spania U til 3 i odds

Southampton slapp inn på straffe 90min… :rage::rage::rage: Hadde blitt en fin gevins :roll_eyes:

Ble 2-2

Satte 2 bets på PGA touren denne helgen. Satser på at Bryson Dechambeau ordner biffen.
Outsider betten har jeg satt på Gary Woodland. Han har toppnivået inne og har vunnet turnering tidligere i år. Longshot, men absolutt mulig.

image

image

Ellers har jeg en spenstig bet på Europatouren, men skal mye til at den går inn. Renato Paratore ligger for øyeblikket på delt 7 plass, 2 slag bak førsteplassen. 3 dager igjen av turneringen.

image

Det som er moro med golf er at veldig mange kan vinne, og dermed om en klarer å treffe så gir det veldig bra uttelling.

Tromsø - Brann B til 2,5 i odds :hourglass_flowing_sand:

Edit mente Brann, ikke Tromsø

Nesten dobbel så fin :grimacing:

Satser også på brann selv :slight_smile:

bong%201

Alltid en kamp unna føler jeg… :arrow_down:

bong2

Du tør å spille på Manu U på en 4ling. Er mye storm der nå :grimacing::grimacing::roll_eyes:

Å sette pengene på Brann når det handler om gullet… nei altså. :joy:

Vet, helt forferdelig om dagen… Føler de rett og slett må vinne denne for å henge med :slight_smile: Skal til Old Trafford 23 okt mot Juventus, gruer meg :sweat_smile:

Kan fort ryke på Bournemouth også… :roll_eyes:

McGregor på rundt 2.51-2.55 på forskjellige exchanges nå. Noen synspunkter? Ser ut som verdi.

sjukehus

2 mål i løpet av 3 min…

Gud bedre brann…

I dag er vi alle bergensere.

Hvis han vinner så blir det på knockout. Kan hende det er bedre odds.

Sannsynligvis, men han har gått distansen ut to ganger mot Diaz og en mot Max Holloway. Du har nok rett i at KO sannsynligvis vil være det beste spillet. Både Diaz og Holloway har bra stand-up noe Khabib definitivt ikke har. Om Khabib står foran McGregor som han gjorde mot Michael Johnson, så ligger spretter hodet til Khabib fort i canvasen.

McGregor: KO/TKO/DQ: 2.81 på Matchbook.

Blir nok ikke Brann seier, siden jeg kjørte U/B ht/FT til 6.25😂