Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sport & Spill

Møkk :unamused:

BRANN ER FULLSTENDIG UBRUKELIGE. Med sandefjord og tromsø skulle de i dag hatt godt grep om gullet, men som vanlig så pisser de det vekk.

Rosenborg vinner ikke ligagullet, de blir gitt guløet av de to lagene bak.

Elendig. :neutral_face:

Da blei det trøndergull i år

Denne ser ikke dum ut. Treffer McGregor som Johnson gjorde tidlig i kampen så er Khabib ute, og hver runde starter på bena så sjansen er der.

Selv så tror jeg McGregor får problemer her. Mendes stod også ganske rett foran McGregor, men fikk han ned både i runde 1 og 2. Får Khabib han først ned tror jeg det er over. Gleder meg til lørdag.

Edit.
Denne blir key for McGregor
test1

Denne for Khabib
test2

Helt uenig at kampen vil være over hvis Conor havner på bakken. Kan heller ikke sammenligne denne kampen med McGregor-Mendes. Conor er en ekstrem utøver som virkelig jobber for å forbedre sine svakheter. Kampen mot Mendes er flere år gammel, og Conor har forbedret mye siden den gang.

Personlig har jeg troa på en KO av Conor innenfor 2 runder. Kommer Khabib seg levende ut av de 3 første rundene tror jeg derimot McGregor bare kan drømme om å ta tilbake beltet.

1 Like

Det er gode poenger Trazec. McGregor defendet ganske mange takedowns i det to kampene mot Diaz, og han reverset også Diaz fra x-guard. Ingen reverser Diaz uten å ha relativt god innsikt. McGregors groundgame er undervurdert.

Om McGregor får like muligheter som Johnson gjorde, så ryker Khabib med fjeset i canvasen. 10/10 ganger. Khabib har mye større lekkasjer i sin standup enn McGregor har i sitt ground-game.

Mendes kampen er vanskelig å vurdere, McGregor hadde såvidt korsbånd i den kampen.

Jeg setter nok pengene på McGregor. Må bare få overført til Matchbook.

1 Like

McGregor KO er det eneste jeg ville satt penger på.

Takedowns fra Khabib er noe helt annet en takedowns fra Diaz. Diaz er ikke noen wresler, han kan jiu jitsu. Connor har heller ikke dårlig groundgame, men det er ingen som har overlevd Khabib enda.
Med tanke på at Conner nå kanskje har litt ringrust, slik som Khabib kanskje hadde mot Johnson, og hans tendes til å gå tom i runde 3-4 gjør at jeg heller mot Khabib. Blir viktig å presse Connor, men ikke rushe han.

1 Like

To neste like bonger :see_no_evil::see_no_evil: Synd, kunne blitt bra om Liverpool hadde klart å holdt buret rent :frowning:
Men litt gevinst er bedre enn ingenting

2 Likes

Leverte inn denne, bare sekunder før Genk utlignet

Men håpet er allered ut med ny sarp scoring samt Malmø ledelse

Nytt bett, 250kr og 10 i odds på at Mortensen får scoring nr 3

Hadde også Genk og Besiktas… against all odds, håpløst! :thinking:

uff, Bilbao tapte :expressionless:

Følte det var fryktelig god verdi i det spillet her. Wolves er pottetette bakover, og Palace er ikke rævva de heller.

2 Likes

Pent! Skal du se kampen? Blir spennende!

Litt sykt, men her er jeg mest redd for United :arrow_down:

Uten%20navn

Skal i bryllup, så får ikke sett kampen. Er nok like greit det. Blir nok neglebiting på vglive om det fortsatt står 0-0 etter 80.

2 Likes

United :heart::heart::heart:

1 Like

En 50 lapp på at LSK snur til seier mot brann, 33 i odds :see_no_evil::roll_eyes:

Edit : 30 sec senere står det 1-1

Edit: var nærme, men som LSK fan så var det likevel som en seier med ett poeng i kampen å regne

2 Likes

150kr og 9,5 i odds på at United snur til seier

Her er en som har skikkelig trua.
Ikke min.

4 Likes