Prøvd meg på to små kuponger. Tror Barcelona klarer å slå Inter borte. Rett og slett fordi de er vesentlig bedre spiller for spiller. Napoli holdt Paris til uavgjort på bortebaner, så satser på at de klarer å ta de på hjemmebane til tross for at Paris er favoritter.
I utgnagspunktet bør Rosenborg slå et Brann selv på bortebane, men Rosenborg har borte kamp mot Salzburg i beina. Brann har snudd en dårlig rekke med resultater og er sikkert rimelig gira på å vise seg frem. Satser på at de vinner.
Sandefjord har spilt 5 av de siste 6 kampene uavgjort. Borte mot Kristiansund tror jeg også blir en jevn kamp som fort kan bli uavgjort.
Sarpsborg kampen er jeg litt mer usikker på. De har 1 poeng på de 7 siste kampene, samt de har nå europecupkamp i beina. Likevel, kampen var på hjemmebane, samt de spilte en sterk uavgjort i sist seriekamp mot Molde. Sjanser likevel på at det gjør at et sterkt Haugesund lag vinner da sin 4 kamp på rad i ligaen.
Smeller til en liten luring til. Borossia dortmund klarer minst uavgjort borte mot Atletico Madrid, samtidig som Barcelona vinner borte mot Inter. Bør være penger på gata.
Lenge siden eg har gevinst nå, satser på at denne kan gå inn da :
Edit: og i det bongeb ble postet, så scoret Bou😡
Edit : 3/4 inne før Arsenal kampen, da er det garantert at Liverpool får med seg poeng, for eg vinner neppe 3 laken på oddsen, noe bongen gir med Arsenal seier
Edit: Liverpool er veldig nærme mål nå…
Bra jobbet
Har forøvrig ett par bonger til idag, begge er avhengig av at både city og Chelsea vinner med god margin
Kjører noen kamper i dag jeg også.
City -1,5, Chelsea -1, Molde og Haugesund.
Liker dårlig å sette penger i Eliteserien, vel mye bingo. Men la gå
Har ett bet på ranheim og Molde jeg. Tippet litt på KBK i går
Lykke til!
Kanskje burde jeg gjøre det samme, vanskelig match Tenker Ranheim trives bedre på kunstgress + at Haugesund skal være sterkere hjemme. Får håpe de lukter 3.plass… Som sagt, vrien match
Takk og lykke til selv!
Herlig! Lykke til
Da vinner neppe brann, siden det er eneste kampen eg mangler på den ene bongen
Jeg har trua! GL
Det er håp, men lenge igjen
Ble bra avslutning på helga da