Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sport & Spill

Prøvd meg på to små kuponger. Tror Barcelona klarer å slå Inter borte. Rett og slett fordi de er vesentlig bedre spiller for spiller. Napoli holdt Paris til uavgjort på bortebaner, så satser på at de klarer å ta de på hjemmebane til tross for at Paris er favoritter.

image

I utgnagspunktet bør Rosenborg slå et Brann selv på bortebane, men Rosenborg har borte kamp mot Salzburg i beina. Brann har snudd en dårlig rekke med resultater og er sikkert rimelig gira på å vise seg frem. Satser på at de vinner.
Sandefjord har spilt 5 av de siste 6 kampene uavgjort. Borte mot Kristiansund tror jeg også blir en jevn kamp som fort kan bli uavgjort.
Sarpsborg kampen er jeg litt mer usikker på. De har 1 poeng på de 7 siste kampene, samt de har nå europecupkamp i beina. Likevel, kampen var på hjemmebane, samt de spilte en sterk uavgjort i sist seriekamp mot Molde. Sjanser likevel på at det gjør at et sterkt Haugesund lag vinner da sin 4 kamp på rad i ligaen.

image

3 Likes

Dagens trippel

2 Likes

Smeller til en liten luring til. Borossia dortmund klarer minst uavgjort borte mot Atletico Madrid, samtidig som Barcelona vinner borte mot Inter. Bør være penger på gata.

image

3 Likes

Lenge siden eg har gevinst nå, satser på at denne kan gå inn da :

Edit: og i det bongeb ble postet, så scoret Bou😡

Edit : 3/4 inne før Arsenal kampen, da er det garantert at Liverpool får med seg poeng, for eg vinner neppe 3 laken på oddsen, noe bongen gir med Arsenal seier

Edit: Liverpool er veldig nærme mål nå…

3 Likes

Grønn helg :joy:

4 Likes

Bra jobbet :+1:

1 Like

Idag som igår, og nesten altid, det blir en kamp for mye

2 Likes

Har forøvrig ett par bonger til idag, begge er avhengig av at både city og Chelsea vinner med god margin

Kjører noen kamper i dag jeg også.
City -1,5, Chelsea -1, Molde og Haugesund.

Liker dårlig å sette penger i Eliteserien, vel mye bingo. Men la gå :slight_smile:

2 Likes

Har ett bet på ranheim og Molde jeg. Tippet litt på KBK i går :slight_smile:

Lykke til!

Mine to siste bonger for helgen

2 Likes

Kanskje burde jeg gjøre det samme, vanskelig match :slight_smile: Tenker Ranheim trives bedre på kunstgress + at Haugesund skal være sterkere hjemme. Får håpe de lukter 3.plass… Som sagt, vrien match :confused:
Takk og lykke til selv!

2 Likes

Herlig! Lykke til :slight_smile:

1 Like

Da vinner neppe brann, siden det er eneste kampen eg mangler på den ene bongen

1 Like

3 Likes

Uvanlig bra treff i helga :roll_eyes: Kanskje lurt å gi seg mens leken er god

3 Likes

Jeg har trua! GL :sunglasses:

1 Like

Det er håp, men lenge igjen :+1:

1 Like

Ble bra avslutning på helga da :+1:

1 Like