Helt konge, bongen gir meg 3900kr, så eg er godt i pluss for helgen , men ikke så mye som du har spilt inn da
Konge! Deilig når den går inn
Jaaddddda, utligningen på plass
fryktelig start mtp bongen
Edit: NICE!!
Hehe, editen din
Redd det er Glimt som stikker av med seieren her
Så elendig hjemmelag for øyeblikket!
Det var skuffende, har holdt med LSK i 20 år, utrolig skuffende å se så liten vilje/ evne, med unntak av første 15-20 minuttene av første omgang, da var det bra
Har denne jeg venter på at skal gå inn. Jeg satte samme sum på at det skulle bli over 0.5 mål etter 25 min i 1 omgang, noe som dekker et evt. tap på denne betten.
Skulle ønske Huddersfield hadde litt mer gift i seg fremover. Likevel, har ikke gitt denne opp helt enda.
Smetter inn denne og. Fullham må hive seg fremover nå så blir fort mål en av veiene.
Kan denne gå inn?
Deilig å se Liverpool ligge under
Woah, en stjernesmell pågang her, eg har bing inne, det salah må score to, ryker vel på den
De kommer vel til å våkne i siste omgang
Jeg trenger 3 Liverpool mål Vurderte mellom røde stjerne første omgang, liverpool vinne kampen, og kun ta at de skulle vinne første omgang(9 i odd). Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg satte bare på at de skulle vinne første omgang. Likevel, er fortsatt ikke avgjort. Kan fortsatt både bli 2 mål til Salah og 3 mål til Liverpool
Hmm, stol aldri på Liverpool