Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sport & Spill

Helt konge, bongen gir meg 3900kr, så eg er godt i pluss for helgen :money_mouth_face:, men ikke så mye som du har spilt inn da :+1:

1 Like

Konge! Deilig når den går inn :smiley:

1 Like

3 Likes

Ny bong til kvelden :

1 Like

3 Likes

1 Like

Jaaddddda, utligningen på plass :+1:

fryktelig start mtp bongen :frowning:

Edit: NICE!! :joy:

1 Like

Hehe, editen din :joy:

Redd det er Glimt som stikker av med seieren her

Så elendig hjemmelag for øyeblikket!

1 Like

Det var skuffende, har holdt med LSK i 20 år, utrolig skuffende å se så liten vilje/ evne, med unntak av første 15-20 minuttene av første omgang, da var det bra

1 Like

Har denne jeg venter på at skal gå inn. Jeg satte samme sum på at det skulle bli over 0.5 mål etter 25 min i 1 omgang, noe som dekker et evt. tap på denne betten.

Skulle ønske Huddersfield hadde litt mer gift i seg fremover. Likevel, har ikke gitt denne opp helt enda.

image

1 Like

Smetter inn denne og. Fullham må hive seg fremover nå så blir fort mål en av veiene.

image

2 Likes

Kan denne gå inn? :open_mouth:

image

1 Like

Deilig å se Liverpool ligge under :sweat_smile:

1 Like

Woah, en stjernesmell pågang her, eg har bing inne, det salah må score to, ryker vel på den

2 Likes

De kommer vel til å våkne i siste omgang :roll_eyes:

1 Like

Jeg trenger 3 Liverpool mål :smile: Vurderte mellom røde stjerne første omgang, liverpool vinne kampen, og kun ta at de skulle vinne første omgang(9 i odd). Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg satte bare på at de skulle vinne første omgang. Likevel, er fortsatt ikke avgjort. Kan fortsatt både bli 2 mål til Salah og 3 mål til Liverpool :slight_smile:

3 Likes

Hmm, stol aldri på Liverpool :rage:

2 Likes