Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Sport & Spill

Sure greier. Uansett, vi gir oss selvfølgelig ikke. Til tross for at absolutt alle bets går galt for tiden :sweat_smile:

Vi prøve en liten galning til:
image

Tar en råsjans på United denne gangen:

Lyon slapp inn på overtid :frowning:

Du spiller en del peng du, grattis, men se på denne da :

Kveldens hundrelapp :

Tar en råsjans på at Rosenborg klemmer til i dagens oppgjør.
Arsenal spilte tidvis godt mot Liverpool i helga, og imponerte meg, eg tror dei vinnet med to mål eller mer idag.
Selv om Sarspsborg har imponert i Europa i år, så tror eg Malmø på bortebane blir en tøff kamp og at sarp taper med flere mål.

Nydelig! :star_struck::star_struck:

United var fin :+1::+1:

Fin den, prøver en samme :slight_smile:

Sarp friske i starten… Kanskje det er der man skulle satt penger :roll_eyes:

Bare å slappe av. Jeg har tippa på Sarpsborg på min kupong, så det kommer ikke til å skje :thinking:

Jeg har 2 spennende golf bets ute å kjøre og som kan gi litt gevinst om de smeller til.

Ashen Wu som vinner, eller topp 6 plassering hvor gevinsten blir USD 155 om den går inn.

Ellers har jeg også inne på Abraham Ancer som vinner eller topp 5 på USA touren som gir litt mindre gevinst, men som er litt mer stabilt i toppen. Begge har kommet godt i gang og ligger på delt 3 og delt 5 plass sålangt. Ashen Wu er ferdigspilt for dag 1. 1 slag bak 2 plass, og 5 slag bak første plassen. Her er det ihvertfall fortsatt håp :slight_smile:

Forøvrig spiller Viktor Hovland i USA som vant US Amateurs og som er utrolig lovende. Hadde vært moro om han hadde klart å få en brukbar plassering :slight_smile:

image

image

image

Leverte en live Odds på at sarp vinner, Mortensen scoret gjerne flere når han først begynner, men håper self at Malmø skal klinke ett par mål

Pokker, glitrende presentasjon av sarp dette, men det hjelper ikke lommeboka mi, jaja, her er det vare å sette opp en ny bong for kvelden

Rosenborg taper stort ikveld

Fryktet og det. De har ikke europanivået inne. Salzburg er også veldig bra lag.

Kjører enda et par kuponger med høy oddsere.

image

image

Rosenborg burde gitt fra seg plassen. Klarer de å rulle gjennom gruppespill med null poeng?

Overtakende stor forskjell på lagene her første halvtimen, trodde faktisk RBK kunne klare noe på hjemmebane, men her blir dei rundspilt

Mulig de kan klare å hanke i land noe poeng hjemme mot Celtic. De er heller ikke veldig bra. Ellers ser det dystert ut.

Gulbrandsen og 3-0

Må ærlig innrømme at jeg klarer ikke se for meg at de hadde spilt så dårlig i Europa under Ingebrigtsen. 4-0 til Pause er rimelig drøyt. Får håpe at de spiller like dårlig mot Start til søndag :grin:

Jo! Eliteserien trenger mer Kjetil Rekdal! :joy:

Helgens morosaker

Normalt sett ville Manchester derbyet blitt en målfattig match, men med United defensive utfordringer i kombo med målkåte city spillere om dagen, så kan det bli mangen baller i nettet