Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sport & Spill

Kjedelig start på dagen med rødt kort til Brighton… Bongen lever videre med U eller B… :roll_eyes:

1 Like

Dårlig start dette ja, jaja, får lage en ny bong eg da :roll_eyes:

Leicester og Norwich 2,74*4000=11179,- :partying_face:

4 Likes

Ny bong ble det, og siden eg tenkte feil på første bong, så spilte eg denne gang litt annerledes på Newcastle

1 Like

Hmm, får heller på Lotto bongen til kvelden da :crazy_face:

1 Like

Anbefaler dobbel maks trippel for WIN i lengden :hushed:

1 Like

Enig! Tar meg selv i å kjøre på med for mange kamper… Sist helg kjørte jeg bonger med få kamper (trippel), tror jeg… Gevinst :tada:

2 Likes

Latterlig lav odds på City, men tror dessverre United skal slite med å få poeng i kveld :frowning:

1 Like

City - 1 til 1.52 er så latterlig dårlig odds. Da hadde jeg gått for united til 8 evt +2. United har vist litt bedre form i det siste også

På de 8 siste har city vunnet 3 av de med 1 mål. United vunnet 3 og 2 uavgjort

Mvh Arsenal fan :joy:

3 Likes

Kan jo nevnes at United har vunnet to og en uavgjort de tre siste borte mot City også.

1 Like

Dagens useriøse:

2 Likes

Tjent litt på 1 omgang Liverpool mot Fulham, men en muligens feil offside avgjørelse kan ha gjort at jeg har gått glipp av mye penger.

image

image

1 Like

Dagens håp ( skeptisk på LSK, men dei bør ha poengene)

1 Like

image

image

image

image

image

image

Og why not…

image

Og en liten norsk høy oddser. Sandefjord i form dersom de leder med et mot slutten kan lure inn en kontring eller to og få en to måls seier. Strømsgodset har jeg veldig stor tro på at vinner dagens kamp. Mener de er bedre på papiret, i bedre form i tillegg til at de har hjemmefordel. Kan fort også bli storseier. Nå har jeg vel jinxet de så det holder.

image

Edit: Lagt på et par artige long shots :grin:

2 Likes

3 Likes

Dagens siste

3 Likes

Tror Norge snur kampen og vinner, satte en dobbel med Bulgaria og Norge

Fin start :wink:

Noen av dere som vet om det er noen aktive pokerklubber i vestfold området?

Prøver meg på disse 2.

image

2 Likes