Edit, hadde trua da dei gikk til pause med 2-2, men skremmende dårleg andre omg, utrulig mangen spillere som er laaaaangt fra og prestere
Kjørte Bournemouth og West ham i går kveld. Tenkte å kjøre en til i kveld og ganske lik din bong… Bare fryktelig usikker på hva som kommer til å skje på Old Trafford
Håper du ikke satsa mye!
Burde skjønt U på Old Trafford, men Chelsea skuffa,
Ser ut som Chelsea vinner, da er det i såfall bare tottenham som mangler, så et bra tips vil være at Tottenham ikke vinner vertfall
Safet deg inn siden du ikke tok HC på alle ?
Gratulerer med gevinst .
det blei 4300 kr det
Spenningen for dagen er sikret i denne bongen, har med en mandagskamp på denne :
Edit : Madrid skuffer med bare ett mål, jaja, helgen er uansett noe over 3k i pluss, så får være fornøyd
Noen med fine tips i dag?
Har tenkt på asian +1.5 United, seier til Napoli og Chelsea…
Blir ikke enig med meg selv om Arsenal.
For så vidt så er Chelsea og Napoli ekkel også
Eg har levert denne bongen for dagen :
Eg er også usikker på Arsenal, føler på meg at dei kommer til og slite idag, men ettersom som har b på United, så turte eg vel ikke mer en denne ene bomba som det jo vil bli det manu klarer det, Liverpool har skadeproblem og United har presenter best mot dei beste lagene i år, også best på bortebane
Og der er Arsenal under allerede
Edit : så utlignes det akkurat i det eg ska levere en livebet på at det scires før 30 min
1-1 Tok ikke lang tid
Fin scoring, men eg vinner ikke på fine scoringer😡
Møkk!
Da er Chelsea kampen inne for min del, hadde håpet på at bongen skulle leve etter dei to første kampene, men tviler litt på the gunners