Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sport & Spill

Edit, hadde trua da dei gikk til pause med 2-2, men skremmende dårleg andre omg, utrulig mangen spillere som er laaaaangt fra og prestere

4 Likes

Dagen forsøk

1 Like


Reddet på overtid :joy:

5 Likes

1 Like

Det har vært mye stang ut i det siste, men har en skikkelig godfølelse for midtukebongen min.

2 Likes

Kjørte Bournemouth og West ham i går kveld. Tenkte å kjøre en til i kveld og ganske lik din bong… Bare fryktelig usikker på hva som kommer til å skje på Old Trafford :roll_eyes:

Håper du ikke satsa mye! :stuck_out_tongue:

Burde skjønt U på Old Trafford, men Chelsea skuffa,

2 Likes

Ser ut til og bli en kamp for mye denne gangen også

1 Like

Ser ut som Chelsea vinner, da er det i såfall bare tottenham som mangler, så et bra tips vil være at Tottenham ikke vinner vertfall

4 Likes

Safet deg inn siden du ikke tok HC på alle ? :wink:

Gratulerer med gevinst .

1 Like

:+1: det blei 4300 kr det :money_mouth_face:

4 Likes

Spenningen for dagen er sikret i denne bongen, har med en mandagskamp på denne :

Edit : Madrid skuffer med bare ett mål, jaja, helgen er uansett noe over 3k i pluss, så får være fornøyd

4 Likes

Noen med fine tips i dag?

Har tenkt på asian +1.5 United, seier til Napoli og Chelsea…

Blir ikke enig med meg selv om Arsenal.
For så vidt så er Chelsea og Napoli ekkel også :joy:

2 Likes

Eg har levert denne bongen for dagen :

Eg er også usikker på Arsenal, føler på meg at dei kommer til og slite idag, men ettersom som har b på United, så turte eg vel ikke mer en denne ene bomba som det jo vil bli det manu klarer det, Liverpool har skadeproblem og United har presenter best mot dei beste lagene i år, også best på bortebane

3 Likes

Bingo :sunglasses:

Og der er Arsenal under allerede

Edit : så utlignes det akkurat i det eg ska levere en livebet på at det scires før 30 min

1-1 :slight_smile: Tok ikke lang tid

1 Like

Fin scoring, men eg vinner ikke på fine scoringer😡

Møkk!

Da er Chelsea kampen inne for min del, hadde håpet på at bongen skulle leve etter dei to første kampene, men tviler litt på the gunners