Solbakken ny landslagssjef
3 stål på Erling i kveld …4 mål å over til 7,23🥳
Tenk om nok et erverv med juristen Laporta kunne lokke med seg Guardiola tilbake til Catalonia å fått med seg Haaland i kanskje Messi’s to siste år. Hadde vært et drømme scenarie for en fotball gal norsk patriot.
Hærlig bong der
Hadde 500,- på Haaland etter 10 min mot leverkusen nå. Ble belønnet med en påsa tomflasker
Edit: Penger er penger
05.20 over midnatt løper Karsten for gullet å setter ny verdensrekord igjen. Løkke te Norge
Jaggu ble det ikke rekord
Og slått med nesten et sekund. Det er ganske sjukt!
Da er det bekreftet!! Messi forlater Barca!! Da er det bare å spekulere hvor ferden går
Edit: skulle hatt en «liker ikke» funksjon @pdx
Det blir vel PSG, eventuelt City.
Er dere klar over at det har sittet en kar fra Askøy med den røde trøya i Vuelta Espana i seks dager, og at i morgen blir hans sjuende? Jeg vet ikke om noen bookmakere hadde dette inne som et alternativ en gang, men det hadde nok gitt lignede odds som de siste to års utvikling i AZT, eller mer. Ikke slik å forstå at han er en dårlig syklist, tvert imot åpenbar, men selskapet han sykler i er jo litt av en gjeng
Beklager Ole Gunnar. Nå er prøveprosjektet ditt over. Det tok nesten 3 år med alle midler du har kunnet ønsket deg. Ingen pride. Ingen honor. Det er flaut å se på som United fan i over 50 år. Jeg håper styret er samdes nå. Ikke mange ledige, men Zidane er min favoritt.
Kasper til semifinale i ATP top 8 i Italia. Jeg tror jeg detter av stolen. For en kamp !!! Intervju på eurosport NÅ !!!
A.Rubljov-Kasper 4-0 før dagens kamp. Retten til finale i morgen. Medvedev(2) i morgen. På hard court. Ellevilt!! Klokken 14.00 i morgen.
Gratla
Takkar og bukkar, så meget
Hovland på tredjeplass på verdensrankingen.
Tandrevold gikk på en Brink. Kult med Tiril. Grattis til råskinnet vårt Marte