Gir oss ikke enda. Kaster oss på noen nye skikkelig høy oddsere Sung Kang er en liten faovritt jeg hr som jeg sater på. Fryktelig ustabil, men enormt toppnivå. Håper å kunne utnytte dette med at han har ekstremt høy odds som førsterunde vinner(faktisk en av de med høyest. Slenger en 100 lapp hvor 50 er på seier og 50 på topp 6. Vinner så blir det 12k kroner, mens topp 6 så blir det 2k kroner.
Scott Piercy er også en veldig høy oddser som ofte er i toppen i turneringer. Spilt lite konkurranse den siste tiden så vanskelig å vite hvor en har han.
På turnreingsseier gir jeg de samme sjansen, pluss et par andre outsidere. Hvis jeg skulle kun satt på 2 så hadde det nok blitt Niemann og Brendan Todd. Begge har vunnet turneringer tidligere og er utroliig solide. Gode seierskandidater som ofter er med i toppen og kjemper. Menneh, ja, også Sung Kang… Helt vanvittig odds og om det klaffer så har han nok ferdigheter til å vinne. Spørsmålet er derimot om han har hodet til å klare det. Det er jeg ikke så sikker på, men verd likevel et lodd. Vanvittig odds på en spiller med såpass potensialet.
Så har vi sikret oss at det blir en spennende helg (forhåpentligvis).
Har plan B på scott piercy som er en veldig solid spiller, men spilt lite turneringer den siste tiden. Veldig god odds.
På sluttresultat har jeg gitt de samme sjansen der og samt et par andre outsidere. Lagt på Jim Herman da han vant forrige ukes turnering og er tydeligvis i godt slag og også undervurdert odds messige(etter min mening)