Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sport & Spill

Gir oss ikke enda. Kaster oss på noen nye skikkelig høy oddsere :slight_smile: Sung Kang er en liten faovritt jeg hr som jeg sater på. Fryktelig ustabil, men enormt toppnivå. Håper å kunne utnytte dette med at han har ekstremt høy odds som førsterunde vinner(faktisk en av de med høyest. Slenger en 100 lapp hvor 50 er på seier og 50 på topp 6. Vinner så blir det 12k kroner, mens topp 6 så blir det 2k kroner.
Scott Piercy er også en veldig høy oddser som ofte er i toppen i turneringer. Spilt lite konkurranse den siste tiden så vanskelig å vite hvor en har han.

På turnreingsseier gir jeg de samme sjansen, pluss et par andre outsidere. Hvis jeg skulle kun satt på 2 så hadde det nok blitt Niemann og Brendan Todd. Begge har vunnet turneringer tidligere og er utroliig solide. Gode seierskandidater som ofter er med i toppen og kjemper. Menneh, ja, også Sung Kang… Helt vanvittig odds og om det klaffer så har han nok ferdigheter til å vinne. Spørsmålet er derimot om han har hodet til å klare det. Det er jeg ikke så sikker på, men verd likevel et lodd. Vanvittig odds på en spiller med såpass potensialet.

Så har vi sikret oss at det blir en spennende helg (forhåpentligvis).

image

Har plan B på scott piercy som er en veldig solid spiller, men spilt lite turneringer den siste tiden. Veldig god odds.

image

På sluttresultat har jeg gitt de samme sjansen der og samt et par andre outsidere. Lagt på Jim Herman da han vant forrige ukes turnering og er tydeligvis i godt slag og også undervurdert odds messige(etter min mening)

image
image

2 Likes

Første runde overstått og ganske så nærme helklaff på førsterunde. Desverre ble det +1 på nest siste hullet som gjorde at han falt fra delt1 plass til delt 5 plass. Det gjorde gevinsten fra i overkant av 2k kroner til 290. Likevel, fortsatt gode sjanseri forhold til resultat for hele turneringen. Satser på videre :slight_smile:

image

1 Like

Herlig med Casper i dag da. Dro ut en topp 10 spiller i Berrettini. Møter Novak i morgen 14.00 i semi’n. Hvis Novak ikke får fart på fotarbeidet så har Casper en fear chance her. Grus vettu!! Blir en laks på Ruud. Ser etter odds!!

Lenge siden sist, men i dag hadde skikkelig tur :joy::+1::beers: (Var enormt nervøs under Bodø/Glimt) og RBK :dizzy_face:

14 Likes

Hadde selv vært sykt nervøs mot slutten av Bodø Glimt kampen om jeg hadde en kupong som det der :smiley: Grattis!

Takk for det :slight_smile:

Damn Grattis! Den var smått insane den der!

1 Like

Wow, gratulerer! Helt rått.

1 Like

Takker! Ganske sykt at den til slutt gikk inn :joy:

Takker :slight_smile:

Hvor er det folk foretrekker å gjøre bettingen sin på Fotball (Hovedsakelig Engelsk fotball)? Noen anbefalinger?

Jeg bruker stort sett Unibet, noen ganger Coolbet. Stort sett bedre odds enn for eksempel Norsk Tipping

Takk for alt, Karen Marie Ellefsen. Det har vært en fornøyelse å høre på gneldringen din gjennom mange år :smiley:

Har hatt bra gli på de siste bongene jeg har satt, da er det kanskje lurt å ta en pause :joy:
Denne gikk inn i går, hadde nokk litt tur :crossed_fingers:

6 Likes


For de som husker kampen. Kan trygt si at det var en frustrerende måte å ryke på. Over 60 i odds.

3 Likes

Satser på en liten gøy kupong her ved pause. Satser på at Roma snur det mot Youg boys, og Modle snur det mot Dundalk. Sett på kampen til Molde og synes de kjører showet der. Gode muligheter på denne. Roma har definitivt nivået til å snu å ta seieren mot Young Boys så med 9 i odds så synes jeg den er absolutt verd å gi en sjanse. Blir ganske hefitg odds så smeller på en liten 250 lapp.

Også lagt en 100 lapp hedge på bare molde som gir kr 450 tilbake som gir litt mer enn innsats igjen dersom kun Molde snur det. Egentlig også lyst til å spille på at Slavia Praha snur det i sin kamp, men den var ikke tilgjengelig på live odds merkelig nok :frowning:

Får krysse fingrene for at vi kan få litt flyt på oddsen når aksjene ikke går veien :slight_smile:

image

image

Ser lovende ut :open_mouth:

image

1 Like

Deilig!

image

4 Likes

Liverpool fan ja, men jeg er så lei av dette VAR tullet. På tide at fotball blir fotball igjen :triumph:

1 Like

Liverpool-fan her og, men jeg tror det er mange som synes at reglene i fotball nå tolkes på en måte som suger litt glede ut av det hele. Robertson hindrer vel ikke Welbeck på noen måte, det strider mot min fornuft at slikt som dette skal straffes så hardt. Men det er vel hver sin gang å lide under dette. Men grådig irriterende i dag :sweat_smile:

1 Like

Skulle hatt litt høyere innsats

4 Likes