Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sport & Spill

Tips for kveldens kamper? All in Norge? :slight_smile:

2 Likes

Fryktelig vanskelig, men satt bittelitt på scenariet at et av lagene tar en en målsledelse til pause og at kampen dermed snur. Tror begge lag om de kommer under klarer å snu momentum.

Noe som er fordel Norge er at Romania har visstnok noen brukbare forsvar og midtbane spillere skadet.

image

2 Likes

Ah, fekkit, vi prøver disse 2 og. Italia har vært kanonbra og bunnsolide, så er overbevist om at de klarer å lure Hellas. Resten er nok desverre bare patriotisme. Kampen kan som sagt gå alle veier.

image

image

2 Likes

Utrolig gøy kamp. Kan bli mål av dette. To lag som ønsker å angripe

1 Like

Forsøker meg på denne. Synes 2 i odds på Rosenborg mot Tromsø er bra. Rosenborg på vei tilbake i form.
Forhåpentligvis kan Stabæk med ny trener få et løft. Skal sies at jeg satte kupongen før ny trener var på plass :slight_smile: Synes uansett dette er en fin kupong for å få 10x tilbake dersom den går inn.

image

1 Like

Rosenborg måtte jo selvsagt skuffe på ovenfor kupong. Uansett, litt gudd støff i helga med golfen. Traff på vinner av første runde på travelers i USA, samt litt betting på golf 1v1 best score med Colombia seier mot Paraguay i Copa America.

4 Likes

Liten kupong på Copa america. Uruguay - Peru tror jeg Uruguay bør ta. De er et vesentlig sterkere lag og har vært solide gjennom hele mesterskapet.
Argentina har komt seg gradvis og Brasi overb eviste ikke spesielt med å slå ut Paraguay på straffespark. Tror det blir jevnt, men tror ikke Brasil klarer å vinne til fulltid. Litt følelse faktisk på at Argentina vinner, men reduserer risikoen med å kjøre en UB på den. Totalt blir det grei odds på en kupong jeg har god tro på.

image

1 Like

4.50 i odds på Kristiansund er verdt ett bet :x:

1 Like

Forsøker meg på en trippel på gratis bet.
Burnley - Southampton H, Burnley har vært veldig bra pre-season.
Watford - Brighton H, Rett og slett fordi det er Brighton. Bør være grei skuring for Watford
Bournemouth - Sheffield United H, Blir en spennende kamp, men Bournemouth har bra lag og skaffet seg forsterkninger i tillegg. Tror de klarer å ro i land denne kampen.

Totalodds 11.00
Risikofritt spill kr 500,00
Potensiell gevinst kr 5 500,00

image

2 Likes

Prøver ett bet på Sheffield United borte mot AFC Bournemouth til nesten 4 i odds. :slight_smile:

1 Like

Free bet. Satser på at United snur det og at Southampton slår Brighton med en mann mer på banen. 1 omgang igjen.

image

1 Like

Prøvde meg på en frekkis, traff med palace men mye annet som gikk feil

2 Likes

Prøver meg på en liten rakar jeg og. Skal litt til å få den inn, men fin odds og god gevinst om det smeller til.

image

2 Likes

Ødegaard med en av de fineste målgivende jeg har sett på en fotballbane på ei stund :heart_eyes:

6 Likes

Prøver oss på en liten rakar. Skal en del til, men god gevinst om det går inn :slight_smile:

image

Ellers har jeg en litt ellevil kr 10 kupong som blir artig å følge, selv om det skal ganske store mengder flaks for at denne skal ha sjanse :slight_smile:

image

2 Likes

Wish me luck :joy:

image

3 Likes

Feiga ut nå! Men må si meg veldig fornøyd likevel :grin:

image

7 Likes

Og når man først er i flytsonen. Satte på Lisboa og Lazio livebet i andre omgang når begge lå under 1-0. Hadde blitt 3610 om jeg hadde latt det gå ut, så litt sur på det. Litt bekymra underveis da det virket som lask linz skapte en del sjanser. Uansett fin gevinst :slight_smile:

image

5 Likes

Ganske greie odds på begge lag :cowboy_hat_face:

image

2 Likes

Her var det ikke mye gambling for tiden :slight_smile: Jeg har ofret litt lapper på betting i dag på golf mot å gjøre helgeunderholdningen mer spennende.

Hovedsatsningen er på vår Danske venn Sebastian Cappelen. Fersk i gamet, men vist store takter tidligere i sesongen. Har en fryktelig dårlig rekke på 6 missed cuts, men i golf snur slikt fryktelig fort. Derfor har han veldig høy odds, men ihvertfall veldig gøy om han skulle plutselig slå til igjen. Delt 6 plass har han som beste resultat tidligere. Om han klarer topp 5 så blir det 1885 dollar i gevinst på det og.

image

Ellers har jeg også et par plan B spillere og. Mange spennende spillere med høy odds, og ikke et så alt for sterkt felt denne helgen. Gjør det mulig å treffe på høy oddsere, spesielt på topp 5 each way betten.

image
image

2 Likes