Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sport & Spill

Lørdag

KAMP H/U/B Odds Resultat
West Bromwich Albion - Liverpool H WBA 6,7 :x:
Brann - Stabæk H Brann 1,65 :white_check_mark:

Søndag

KAMP H/U/B Odds Resultat
Lillestrom - Ranheim B Ranheim 6 :white_check_mark:
Valerenga - Molde U 3,45 :white_check_mark:
1 Like

Hærlig med Liverpool kampen, vurderer også å sett en odds med hjemmeseier der

1 Like

WBA vant mot ManU i forrige kamp, men det er en grunn til at oddsen er så høy.

Wba kan ha fått tent håpet mot United også yr selvtillit som skal til, kan enda berge plassen, menst Liverpool går på en smell og «tapet» sølvkampen.
Tror WBA kan overraske som forge helg

PS : nekter å tro at Ranheim vinner på Åråsen, fugla må sanke poeng, og eg tror 3 åpenheten kommer her

Enig med deg, gir allikevel Ranheim en sjanse

3 Likes

Bare en lekebong, er med på to andelslag, så satte eg opp en liten billig bong for meg selv, men med 4 bankere skal det noe til

Tok en live odds på at WBA snur kampen, 20 i odds, går vel neppe inn

2 Likes

Mangen tilfeldigheter i sport, kleppe slauren strøket rett før stat pga ulykke, slauren var storfavoritt

Spennende nå :smiley:

1 Like

Det var veldig nærme 600kr minus 30kr i innsats, jaja, tror Liverpool nå er ut av sølvkampen

så kampen fram til 2-0 målet. Gikk glipp av den morsomme delen :disappointed_relieved:

1 Like

2/4 bankere gikk inn ( reserve hest i løp 1), ga en femmer og 87kr, og en avkastning på 100prosent ish :money_mouth_face: noen hundre lapper på andelslagene og ca i null på V75,nye muligheter i sverge imorgen

Synd å si det, men tror du ryker på 2 av 3 i kampene 2-4. Er en vanskelig runde i Tippeligaen i dag. Mange helgarderinger.

Fasit!

bilde

2 Likes

Ranheim ser ut til å spille bra

0-1 til Ranheim

1 Like

Drittlag, skulle jo heller ikke viet noe tillit til Florø, blir ikke rik idag heller

1 Like

Ranheim :white_check_mark:

1 Like

Ser VIF-Molde nå, føles helt feil å håpe på uavgjort :joy::joy: