Resultatet ble slik
Hvis noen ønsker å kopiere oppsettet senere
Eksempelvis (fjern .)
.|KAMP|H/U/B|Odds|Resultat|
|—|---|—|---|
|Lillestrom - Ranheim|B Ranheim|6| |
|Valerenga - Molde|U|3,45| |
Tror kanskje Sandnes Ulf vinner mot Hamkam imorgen til 2,6 i odds.
Edit, synes det var god R/R, men du bestemmer selv
Svensk giga pott i V75 lørdag, tenker at alle pengene eg vanligvis putter i oddsbonger og annet, får går til trav
prøver et bet på at Newcastle vinner mot Everton
Empoli gikk inn, så får Everton holde unna, så blir 30kr til 230, bra prosent isåfall
Følgte tipset og la inn en 50-lapp
La inn 300,- på Cenk Tosun som neste målscorer med 15 minutter igjen. Ble bytta ut 4 minutter senere Ble ingen flere mål, så da fikk jeg tilbake innsatsen.
Pleier å få sinnsyke treff på gule kort. Forrige CL runde gikk 3 av 4 bets inn 500kr per bong. Det gøyeste er når de går inn rett etter hverandre… en får etter 13 min en annen etter 17 min …
Skal prøve å legge inn noen før kampstart imorgen/onsdag.
Søren at eg ikke la mer i innsatsen da, bongen gikk jo inn, men da er det vertfall spillepenger til kveldens kamper
Tror Roma kan være ett bra bett ikveld
Er liverpool supporter så har litt hjemmebanebriller på meg ikveld, skal komme med begrunnelse og gule kort på spillere ikveld, må bare komme meg hjem fra jobb først
Pleier å se på statistikk i PL/CL, hvem som er på top 3 liste over bad guys… også om det motsatte laget har gode angrepsspillere, kan fort blit hett på banen da… det kjipe med å bette på kort er om spilleren får en skade eller blir byttet ut da gjelder den ikke lengre … haha
Det sykeste jeg har sett er på bet365 hvor du kan bygge ditt eget veddemål. Var en danske som vant 30k på en 100-lapp. Han hadde bettet at det skulle bli rødt kort i kampen, ronaldo skulle få gult kort, at det skulle bli straffe og at ronaldo scorer. Alt dette skjedde iløpet av 1-2 minutter hvis dere husker real-juve kamp da Buffon ble utvist og ronaldo fikk gult fordi han tok av seg drakta etter han scorte på straffe haha
Vanskelig å tippe på kampen i kveld, i hvertfall H, U eller B… Så gleder meg til tips på kort Moro det!
Hestebingen ovenfor ga halve innsatsen tilbake, setter opp en v64 til kvelden