Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sport & Spill

Resultatet ble slik

3 Likes

Hvis noen ønsker å kopiere oppsettet senere

Eksempelvis (fjern .)
.|KAMP|H/U/B|Odds|Resultat|
|—|---|—|---|
|Lillestrom - Ranheim|B Ranheim|6| :white_check_mark: |
|Valerenga - Molde|U|3,45| :white_check_mark: |

:x: :hourglass_flowing_sand:

3 Likes

Noen med andre tips ?

1 Like

Tror kanskje Sandnes Ulf vinner mot Hamkam imorgen til 2,6 i odds.

Hamkam%20-Sandnes%20ulf

Edit, synes det var god R/R, men du bestemmer selv

1 Like

Svensk giga pott i V75 lørdag, tenker at alle pengene eg vanligvis putter i oddsbonger og annet, får går til trav :money_mouth_face:

1 Like

prøver et bet på at Newcastle vinner mot Everton

1 Like

Fiksa en bong minutter før start… Ikke så halvgærnt så langt

1 Like

1 Like

Empoli gikk inn, så får Everton holde unna, så blir 30kr til 230, bra prosent isåfall

Følgte tipset og la inn en 50-lapp :joy:

1 Like

La inn 300,- på Cenk Tosun som neste målscorer med 15 minutter igjen. Ble bytta ut 4 minutter senere :joy: Ble ingen flere mål, så da fikk jeg tilbake innsatsen.

1 Like

Pleier å få sinnsyke treff på gule kort. Forrige CL runde gikk 3 av 4 bets inn 500kr per bong. Det gøyeste er når de går inn rett etter hverandre… en får etter 13 min en annen etter 17 min :sunglasses::joy:

Skal prøve å legge inn noen før kampstart imorgen/onsdag.

5 Likes

Søren at eg ikke la mer i innsatsen da, bongen gikk jo inn, men da er det vertfall spillepenger til kveldens kamper :+1:
Tror Roma kan være ett bra bett ikveld

2 Likes

Er liverpool supporter så har litt hjemmebanebriller på meg ikveld, skal komme med begrunnelse og gule kort på spillere ikveld, må bare komme meg hjem fra jobb først :stuck_out_tongue:

Pleier å se på statistikk i PL/CL, hvem som er på top 3 liste over bad guys… også om det motsatte laget har gode angrepsspillere, kan fort blit hett på banen da… det kjipe med å bette på kort er om spilleren får en skade eller blir byttet ut da gjelder den ikke lengre … haha

1 Like

Det sykeste jeg har sett er på bet365 hvor du kan bygge ditt eget veddemål. Var en danske som vant 30k på en 100-lapp. Han hadde bettet at det skulle bli rødt kort i kampen, ronaldo skulle få gult kort, at det skulle bli straffe og at ronaldo scorer. Alt dette skjedde iløpet av 1-2 minutter hvis dere husker real-juve kamp da Buffon ble utvist og ronaldo fikk gult fordi han tok av seg drakta etter han scorte på straffe haha

1 Like

Vanskelig å tippe på kampen i kveld, i hvertfall H, U eller B… Så gleder meg til tips på kort :blush: Moro det!

1 Like

5+ 1/10 andel

Bingo deluxe… :sunglasses:

1 Like

Hestebingen ovenfor ga halve innsatsen tilbake, setter opp en v64 til kvelden