Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sport & Spill

Skjermbilde%202018-04-24
Put your money where your mouth is :slight_smile:

Prøver denne idag

Kort analyse til Liverpool - Roma kampen kommer snart!

3 Likes

Jeg vil bare på forhånd si: IKKE bet før startelleveren er ute, dersom du satser på gule kort på en spiller som ikke spiller risikerer du å miste pengene, det har jeg lært på den harde måten. Hadde en bet på 400kr på Ratiktic en gang og da startet han ikke. Fikk ikke pengene tilbake :stuck_out_tongue:

Mine bets pleier som regel å være single, og mellom 200-500kr pr bet. Vil ikke anbefale dere det samme da det er høy risiko, mye kan skje, en spiller kan bli skadet og byttet ut da er ikke kuppongen lenger gyldig. - Jeg liker å gamble litt med høy risiko, for da blir kampen mer spennende…

Dere better etter egen risiko :stuck_out_tongue:

Lovren
Lovren har 4 gule kort i Premier League og 0 gule kort i champions league. Jeg tror han kommer til å få kjørt seg mot Edin Dzeko & Co, han kan også til tider være ganske hissig og pådra seg unødvendige kort.

Trent Alexander-Arnold
Trent har 3 gule kort i premier league og 1 gult kort fra forrige kamp i champions league, som jeg også traff på. Han er en ung og lovende høyreback, men ser til tider at han fortsatt har en del å gå på hva gjelder erfaring, pådrar seg som oftest veldig unødvendige kort og blir for utålmodig i situasjoner.

Henderson
Henderson har vært mye skadet , men han toppet vel Liverpools gule kort statistikk i fjorårets sesong, har 3 gule i champions league og 1 i Premier league i år, kan skje mye på midtbanen der med to angrepslag, gitt at han starter i 11eren

Emre Can
Topper badboy i år med 8 gule kort i Premier league og 3 gule i champions league, problemet er at han har vært mye skadet i det siste så usikker på om han starter i dag…

Edin Dzeko
Dzeko har 1 gult kort i champions league og 7 gule kort i serie a - han er en stor spiller og får som oftest kort pga fysikken hans, idag kan det bli en krig mellom han og van dijk

Danielle de rossi
Romas bad boy, han er en hissigpropp og får ofte gule kort i serie a, 6 gule kort, men i Champions League har han vært snill gutt og har 0 gule, men spørs om det blir hans første idag mot et liverpool lag som er ivrige på å angripe

PS: Har ikke sjekket odds på gule kort idag, så er mulig at noen av de ikke er et valg.

3 Likes

Hærlig, gode tips, og ikke minst litt digg st det blir litt liv og røre i tråden :+1:

2 Likes

Er en stor fotballfan så er kjekt med champions league kvelder etter at børsen har stengt, så blir både action på dagtid og kveldstid :smiley:

1 Like

V64 Solvalla, levert :

1 Like

bong

Går for en luring i League One og Two i kveld.
Lag som enda har noe å spille for. Håper på mye mål denne runden.
Litt skummelt med Accrington Stanley som kun trenger 1 poeng for å sikre ligatittelen, men la gå.
Lykke til med tippingen i kveld, folkens! Og med kamp til de av dere som skal se CL! :raising_hand_man:

1 Like

1 Like

Liverpool satte inn presset med en gang eg spilte imot dei :thinking:

Dritt Salah, hater han

Sinnsykt mål! :stuck_out_tongue:

Trent fikk gult btw

1 Like

Gullballen blir neste for Salah :rofl:

1 Like

10kr på litt galskap :

1 Like

2-0😪

Håper han blir solgt… til Manchester United :slight_smile:

2 Likes

Hehe, vinner liverpool CL så kommer han til å bli verdt enda mer :stuck_out_tongue: og dersom han leverer under VM. Han går nok til Barca eller Real… tipper for 2-3 milliarder sånn som de bruker penger i dagens fotball

2 Likes

Blir sikkert Spania på han, men håper han blir i Liverpool lenge. Han kommer hvertfall til å koste flesk, med mindre han taper formen neste sesong. Alt går på skinner for han nå hvertfall. Imponerende!

1 Like

Ham-Kam - Sandnes Ulf endte uavgjort dessverre :x:

Ja :frowning:

1 Like

Ranheim mot Brann imorgen tror egentlig ikke Ranheim vinner, men kanskje verdt ett bet allikevel :confused: