Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sport & Spill

Høyner med 3, tror vi ser en fjerde

5-0…møkkalag

Sikkert bra odds med 0 - 4 HC i dag

Tenker det samme selv… Til vanlig ville jeg valgt B, men ekkelt siden Ranheim er i godt driv.

Lovren gult!

2 Likes

Gode spill du lanserer :+1:

1 Like

Henderson gult!

1 Like

Fulgte tipset ditt :slight_smile: Men har desscerre Cardiff seier og uavgjort i Nottingham Forrest

Kjipt! Holder meg unna Cardiff, de er farlig. Sist jeg hadde dem brente de 2 straffer på overtid :frowning:

:frowning:

Blir siste gang

Da gikk 3/6 av tipsene inn… Men Can spilte ikke i det hele tatt, de rossi ble byttet ut etter 60 min uten noe kort… Dzeko var ikke et alternativ hos norsk tipping iallefall… så kan vel si at jeg traff på 3 og bommet på de rossi :stuck_out_tongue: - Fulgte ikke mitt eget tips på henderson, tok kolarov av en eller annen grunn haha.

Alle mine bets var på 500kr. Milner, Trent, Lovren og Kolarov. 2 treff 2 bom = 4k - 2k innsats = 2k gevinst ish…

3 Likes

Takk for tips h.l., gult på Lovren gikk inn :grin:

1 Like

Så bra! Gratulerer :smiley: Blir et hissig oppgjør imorgen også hehe

1 Like

Siste bongen eg satte opp igår, då hadde eg at Derby skulle vinne på stillingen 1-1, så hadde eg at Edin Z skulle slite for Roma, men fikk ikke levert da det kom feilmelding, mulig det er begrensinger på antall spill is amme kamp ?
Har skjedd meg før også.

PS : ikveld følger eg tipsene til gulltipsern :+1:

1 Like

Tror Madrid får det tøft ikveld, og en frustrert Ronaldo drar lett på seg ett gult ikveld ?

1 Like

Det er ikke en dum bet nei @Kronn tenker det samme. Han pådrar seg merkelige gule kort av og til… sist kamp dro jo han av seg drakta. Haha…

Mulig han snakker på seg et kort idag hvis han ikke får det som han vil… Bayern er solide hjemme, tro ikke de har tapt på allianz arena i år, ikke i CL såvidt jeg husker

1 Like

Jeg vet at norsk tipping har begrensninger, på bet365 kan du lukke veddemål og bygge veddemål i samme kamp

1 Like

(gammel artikkel fra 2014, men tror reglene gjelder fortsatt?)

1 Like

Hvis dere vil følge tips så er iallefall dette det jeg har tenkt. Jeg har ikke tenkt å ta en bet på alle spillerne, men jeg pleier å samle opp alle jeg tenker kan få gult også luker jeg ut de jeg er litt i tvil på. Jeg spiller alle som single bets 500kr per bet. Grunnen til at jeg ikke har valgt Ronaldo er at han pleier å ha lav odds så jeg føler ikke risk/reward er bra nok (EDIT: Han var ikke på norsk tipping engang). Jeg venter ALLTID til lagoppstillingen kommer ut før jeg legger inn bets, pga. jeg har brent meg på dette før. Kom gjerne med forslag til flere hissigpropper hvis dere har det. Jeg pleier som oftest å ha mellom 2-4 bets maks, siden det er ganske høye innsatser. Ser ut som bookmakerne er enige med meg ang. de 3 første spillerne, det var jo sinnsykt lav odds på dem. :stuck_out_tongue:

Daniel Carvajal (Odds: 2.10)
Carvajal er en hissigpropp på høyrebackplassen sin. Han har 11 gule kort i La Liga og 4 gule i Champions League. Spørs om han klarer å stå i mot et massivt trykk fra Bayerns angrepsrekker.

Sergio Ramos (Odds 2.20)
Ramos er et av mine favorittbets han har 7 gule kort i La Liga og 4 gule kort i Champions League, det er en grunn til at han nesten alltid har 2.x i odds, han spiller farlig, takler med begge beina, eller kommer for sent inn i situasjoner… Eller det han liker best: Snakke på seg gult kort. Jeg tror at Real sitt forsvar kommer til å få kjørt seg idag på Allianz Arena, det blir nok kontringsfotball fra begge parter.

Casemiro (Odds: 2.30)
Casemiro er også en hissigpropp, iallfall i de kampene jeg har sett han spille, han er flink til å både provosere og bli provosert, spesielt mot store lag hvor det er mye som står på spill. Kan se for meg at han får kort pga. krangling med motspillere/dommer.

Boateng eller Hummels (Odds: 3.75 og 4.50)
Jeg kjørte begge to i samme tekst pga de er stopperpar, jeg tror Boateng og Hummels kommer til å få kjørt seg mot et offensivt Madrid lag. Boateng har 4 gule kort i Bundesliga og 2 gule kort i Champions League, mens Hummels har 2 gule i Bundesliga og 1 gult i CL, så mulig å stå over denne, men jeg valgte å ta han med pga de møter et stort lag.

2 Likes