Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sport & Spill

Likte komboen Ronaldo scorer og får kort. Ganske bra odds på den (y)

1 Like

Kveldens gærnig : ( liten tro på bongen og bare 10kr innsats )

1 Like

Dagens bombe :stuck_out_tongue: - Synes ikke Bayern har vært imponerende i år, selvom det er enveiskjøring i Bundesliga har de hatt litt kronglete vei mot semifinalen i CL. 0-0 hjemme mot Sevilla sist kamp, mens Real har vist sinnsyke offensive muskler, blant annet 3-0 borte mot Juve…

Brann er mest med supporterbriller siden jeg er bergenser :joy:

Mye bra hær @H.L :smiley: Blir en spennende kveld, selv med få kamper! Ranheim - Brann synes jeg er litt vanskelig, men tror nokk Brann skal ta det. De skal være best. Men vet aldri med den selvtilliten Ranheim har om dagen. U eller B mest trolig…

1 Like

Ble et bet på Ranheim :crazy_face:

Start slipper inn mål som keepern bør holde på eller slå ut til corner… Dæven irriterende

Spilte ikke du U på den kampen da? :slight_smile: 1-1 nå

Ja heldigvis :blush: Hadde vært moro å fått U og bare hatt CL-kampen igjen, for litt spenning. Tror det blir mange tilleggsminutter nå

Hehe, bra tippet. Vurderte også en X på den kampen, men er ikke så glad i spille U kamper… Så det ble bare Brann og Madrid :stuck_out_tongue:

Er helt enig, hater U… Men godt å treffe av og til :slight_smile:

2 Likes

1-0 400kr :money_mouth_face:

3 Likes

:joy::joy: fin den

1 Like

Nice kronn! (y) den var fin, røk på boateng haha, han ble bytta ut… mange skader på bayern idag … 2 bytter allerede

1 Like

50kr på at Bayern scorer neste målet

Sett lite Ronaldo, kan han by opp til dans etter pausen ?

2 Likes

Close, but no sigar for mitt vedkommende i dag…

3 Likes

Det er det som er sykt med ronaldo, han kan plutselig finne på å score 2 :stuck_out_tongue: - Dog har jeg troen på at carvajal får et gult, han har vært farlig… skulle vel kanskje fått gult for den ene situasjonen virker som kuipers har satt høy terskel

1 Like

Nesten!

05

1 Like