Likte komboen Ronaldo scorer og får kort. Ganske bra odds på den (y)
Dagens bombe - Synes ikke Bayern har vært imponerende i år, selvom det er enveiskjøring i Bundesliga har de hatt litt kronglete vei mot semifinalen i CL. 0-0 hjemme mot Sevilla sist kamp, mens Real har vist sinnsyke offensive muskler, blant annet 3-0 borte mot Juve…
Brann er mest med supporterbriller siden jeg er bergenser
Mye bra hær @H.L Blir en spennende kveld, selv med få kamper! Ranheim - Brann synes jeg er litt vanskelig, men tror nokk Brann skal ta det. De skal være best. Men vet aldri med den selvtilliten Ranheim har om dagen. U eller B mest trolig…
Ble et bet på Ranheim
Start slipper inn mål som keepern bør holde på eller slå ut til corner… Dæven irriterende
Spilte ikke du U på den kampen da? 1-1 nå
Ja heldigvis Hadde vært moro å fått U og bare hatt CL-kampen igjen, for litt spenning. Tror det blir mange tilleggsminutter nå
Hehe, bra tippet. Vurderte også en X på den kampen, men er ikke så glad i spille U kamper… Så det ble bare Brann og Madrid
Er helt enig, hater U… Men godt å treffe av og til
1-0 400kr
fin den
Nice kronn! (y) den var fin, røk på boateng haha, han ble bytta ut… mange skader på bayern idag … 2 bytter allerede
50kr på at Bayern scorer neste målet
Det er det som er sykt med ronaldo, han kan plutselig finne på å score 2 - Dog har jeg troen på at carvajal får et gult, han har vært farlig… skulle vel kanskje fått gult for den ene situasjonen virker som kuipers har satt høy terskel
Nesten!