Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Gjerne ikke helt sammenlignbart - men man kan jo fort inkludere Payday i samme kategori, rundt hva som angår suksess, som Counter-strike - relativt sett. Et bughelvete uten like, men om det er en “trofast” spillerbase som har PD som go-to så vil disse konverteres nokså sikkert.

I f.eks CS så var det flere som ikke ville ta i f.eks source(gjerne jeg var borte den tiden), men cs:go var en syk forbedring og CS2 kommer med sine jallabugs(selv om det skulle være mye bedre, som det kanskje er og blir)

Tror forventningene til spillet var megahøye - nettopp på grunn av sist suksess. Så med litt bugfixes tror jeg også PD3 blir dratt opp av avgrunnen.

er litt inntrykket på twitter også syns jeg. De som spiller nå koser seg og holder kjeft. Også har man en stor del som sikkert har kjøpt, men som ikke får spilt slik de ønsker. Som Nofun har poengtert med ingen mulighet for å velge vanskelighetsgrad og type oppdrag etc. Samt at det virker som meg null fokus på mulitplayer/teamplay funksjon. Chat, kommunisering og team ups.

Payday-serien er best når man spiller med flere, så jeg synes det er helt merkelig at ikke det var et større fokus på disse tingene. Det meste kommer vel en gang, men mye av det burde ha vært på plass før release.

2 Likes

Synes dette reviewet var interessant lesing: Steam Community :: Clipper2018 :: Review for PAYDAY 3

Bad

• The Leveling System,
  • Weapon Customization,
  • No Pre-game Chat,
  • No voice chat

image

1 Like

Dum som jeg var, tok jeg dette for gitt. Syns det er meget merkelig at dette ikke har fått mer fokus vertfall mtp payday2 som de har et vandrende fasit på suksess…

Litt mer kommunikasjon ute nå da. Skulle nesten tro de hadde lest her inne… :wink:

1 Like

Ser iallfall at de jobber med patchen så får vi se når den kommer :

EDIT:

image

EDIT 2 :

2 Likes

PD2 ser ut att ha fått en boost av PD3-problemen :sweat_smile:

2 Likes

Alle som prøvde PD3 på game pass? :sweat_smile:

Ser Lies of P meldte om over 1 mill solgte i går. Ser vel ut som om PD3 iallfall har solgt mer enn Lies of P på steam :

image

og i september solgte de mer enn Lies of P på PS og. Utrolig synd at de ikke fikk ut den patchen 5.oktober…

EDIT: La ut feil bilde.

5 Likes

Har vi hørt mer om når den kommer?

Kom info i går om at de fremdeles jobber med den…

https://tekinvestor.no/t/starbreeze-star-ab/20484/2564?u=nofun

2 Likes

Då kan man ju undra varfør Tobbe inte meldt det. Trenger vel all hype han kan få nu :slight_smile:
Men förväntningarna var väl garabterat högre för Tobbe också.

Men vil man det nå ? Tenker at de vil ha ut patchen som de har jobbet med en stund og eventuelt nytt content ( f.eks transporter og halloweenevent ) før de prøver å skape litt hype. Hadde jo vært magisk om den patchen inkluderte crime.net og offline mode :wink:

3 Likes

Helt enig. Jeg håper det er derfor det drøyer såpass ut at de planlegger en liten smell med div cosmetics, nytt heist et eller annet. Så kan de bare gunne på mot en event som f.eks halloween.

Når det kommer en build inn til steam, bruker det å ta lang tid før de rulles ut fra testing, eller er det sykt randomt når det evt skjer?

3-5 dager er vel det Steam selv hevder.

https://partner.steamgames.com/doc/store/review_process

Er Playstation og Xbox som tar lang tid.

1 Like

image
image

Nesten 14 ganger så mange som spiller Payday 2 som Payday 3 akkurat nå. :grimacing: Helt utrolig hvor stor spillerflukten har vært fra Payday 3. Blir spennende å se hvor lang tid det tar å snu helt om på dette.

1 Like

Vil ikke skje. Payday 3 er ferdig. Denne skal i grøfta og så må man håpe at de lærer litt og lager et bra spill om et par år.