Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Kom info i går om at de fremdeles jobber med den…

https://tekinvestor.no/t/starbreeze-star-ab/20484/2564?u=nofun

2 Likes

Då kan man ju undra varfør Tobbe inte meldt det. Trenger vel all hype han kan få nu :slight_smile:
Men förväntningarna var väl garabterat högre för Tobbe också.

Men vil man det nå ? Tenker at de vil ha ut patchen som de har jobbet med en stund og eventuelt nytt content ( f.eks transporter og halloweenevent ) før de prøver å skape litt hype. Hadde jo vært magisk om den patchen inkluderte crime.net og offline mode :wink:

3 Likes

Helt enig. Jeg håper det er derfor det drøyer såpass ut at de planlegger en liten smell med div cosmetics, nytt heist et eller annet. Så kan de bare gunne på mot en event som f.eks halloween.

Når det kommer en build inn til steam, bruker det å ta lang tid før de rulles ut fra testing, eller er det sykt randomt når det evt skjer?

3-5 dager er vel det Steam selv hevder.

https://partner.steamgames.com/doc/store/review_process

Er Playstation og Xbox som tar lang tid.

1 Like

image
image

Nesten 14 ganger så mange som spiller Payday 2 som Payday 3 akkurat nå. :grimacing: Helt utrolig hvor stor spillerflukten har vært fra Payday 3. Blir spennende å se hvor lang tid det tar å snu helt om på dette.

1 Like

Vil ikke skje. Payday 3 er ferdig. Denne skal i grøfta og så må man håpe at de lærer litt og lager et bra spill om et par år.

Jeg tror ikke det er ferdig men det krever jo at SB hever seg noen hakk. Det er 1 måned siden de med silver/gold fikk tilgang og fremdeles har de ikke fått ut en eneste patch. Lurer på om vi får noe mer info om hvorfor det har tatt så lang tid å få ut denne patchen. For meg så virker det litt amatørmessig og det samme kan man si om hvordan SB kommuniserer med spillerene.

1 Like

Positiv spin: SB kommer med en god del endringer som gjør at det tar tid.
Negativ spin: SB er amatører når det kommer til å patche på konsoll og fucker det til.

Jeg vet ikke hva som er greia før vi ser patchen. Er vel et sted midt i mellom her. Håper jeg.

2 Likes

Du skal se at alt patchen gjør er å gi preorderbonusen til de på PS5 :wink:

Låååååång tid om ever. Kanske skrota PD3 och fortsätta med PD2

Jeg lurer på hvor mye jobb det ville vært å lage en converter for PD2 maps til PD3 maps og etter det flikke litt på dem så de funker i PD3 gameplayet. :see_no_evil:

1 Like

Tenker at det første gratis heistet blir et av de som er populære i PDTH/PD2 ( og blir ikke overasket om det kommer i år (DVS, hvis de får ut patchen i år ;)).

De burde kanskje ta et heist fra PD3 og gi det ut som DLC til PD2 :wink:

2 Likes

PD3 er mye bedre platform å bygge videre på.

Kunne godt gjort “remake” av alle pd2 heist inn til pd3

3 Likes

Kommet en del nye oppdatering på builds idag. Nærmer seg patch

1 Like

Ja , 1 dag nærmere enn i går…

hehe ja… litt tragikomisk. Ser jo at interessen har daua her også. Mer oppsiktsvekkende er jo at twitterprofilen til Payday har resignert også. Ser Almir Listo ikke har publisert noe heller så lurer på om har tatt noen dager ferie midt oppi alt :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Var jo en hel haug med klager på twitteraktiviteten deres. Mange mente at så lenge de ikke kunne si noe om patchen så trengte de ikke å komme med alt det andre “tullet” heller :wink: Almir var forresten aktiv på twitch i går.

1 Like