Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Svinaktig fine aksjer - 🔴 Baconporteføljen 🐷

Ja, det er litt hummer og kanari av ting jeg eier som er omsettelige og holder på verdi.

Aksjefond, fysisk gull og sølv, wavefoilaksjer, klokker. Men ekstremt konservativt priset, antagelig godt under hva faktisk omsettelig verdi er.

3 Likes

Som vanlig i år blir jeg for redd og skeptisk, og satt for lett lastet i PHO når den store nyheten kom.

Var bare på DUNKE inn igjen i dag, for nå kan jeg ikke forstå annet enn at den er på vei til 130-150.

3 Likes

Veldig positiv nyhet. Sustained move over 110 anser jeg som positivt. Fant du noe om royaltee rate? Avtalen virker baktung med lav up front?

(edit haha, jeg hadde hidet tråden )

Er jo forbanna at norsk biotech aldri kan finne noen andre dager enn før børskorreksjoner med å komme med gode nyheter.

Har supplert OBX forsikringen min med et canadisk papir som følger 2x inverst US100

image

6 Likes

image

3 Likes

Kikket på AZT-chartet? Kursen har ikke vært under 59-60 siden oktober. Tok 4-5 dager for aksjen å konsolidere etter fallet ifbm. forrige Q-rapport også.

NICE!

Mitt første robotkjøp i ETH, hadde satt på en algoritme om å kjøpe som faen om den nådde 1515 :smiley:

Vurdere du ein post i PCIB eller ser du den som for risikabel? Eventuelt hva var grunnen til du solgt? (finn ikkje at du har skreve det)

Helt ærlig var jeg oppgitt over å sitte med aksjer i et selskap som roter så grenseløst med guiding og ir og på toppen av det hele kjører omtrent i stealth-modus. Det er helt meningsløst at det skal være Investor og Lenny som må sitte og bringe til markedet info om PCIB som ligger på åpne kilder, det burde komme fra selskapet selv.

Så når de omsider postet noe på Linkedin i dag tok jeg inn en post, jeg dobler hvis de i tillegg lunter over til Ultimovacs og får seg et kurs i Twitter.

10 Likes

Kva type robot bukar du?

Hehe, akkurat dette var nok bare en conditional buy satt opp i uxen til Bybit, men det ville vært en smal sak å programmere det i python om man hadde en exchange som støtter dette.

Forresten hyggelig å kunne melde:

2 Likes

Velkommen tilbake. :joy:

Skikkelig bioralling i dag

3 Likes

Y U NO U? :pensive:

Ellevill ATH i portisen i skrivende stund etter siste teslarykket i Bitcoin samt brukbar performance på aksjene i det siste har tatt igjen januartapet på nordnet. Kryptoandelen begynner å ta en smule overhånd.

2 Likes

Interessant at du velger en kanadisk ETF for å få eksponering i NASDAQ-100. Er det noen baktanke der? :slight_smile:

1 Like

Pengetrykking, CAD to USD? Inflasjon? :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings: Smart :dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::money_with_wings::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag:

Har tenkt meg ekstremt nøye om hvordan jeg følte meg under forrige 30% dropp, og evaluert hvor lite flink jeg har vært til å sikre gevinst det siste året (egentlig stort sett alltid).

Har derfor i dag tatt gevinst på ca 25% av min beholdningen min av bitcoins, det første jeg tar ut.

Dette tilsvarer nesten på satoshien det jeg kjøpte mellom 22. mars og 4. mai i fjor.
Fra snitt 7.500 til 46.700 er min beste inngang/utgang noensinne, og jeg spiller med husets penger heretter.

Så får vi se hva jeg gjør med disse pengene, noe må jeg sette av på en egen konto til futen, noe går nok inn igjen på zerokontoen i nordnet, mens annet antagelig går inn i familieøkonomien. :slight_smile:

19 Likes

Gratulerer med bitcoin gevinst, husk evt wavefoil emi før du setter inn på zerokonto :wink:

En bonus er at vi slipper å tenke på kursen dersom alt korrigere ned iår også! :grin:

1 Like