Tapere siste par år:
Ultimovacs - Siste helbinære biotechbet noensinne håper jeg.
Navamedic - Egentlig et fint case, men timingen ble helt feil for inngang. Fikk dempet skaden med å kjøpe en del helt på bunn.
Hecla Mining og Pan American Silver - Katastrofe, hadde for hard gearing og røk på stoploss rett før sølv eksploderte.
Ventepølser:
Photocure - Tar tid med Cevira.
Nekkar - Tar tid med det meste.
Gode:
Gentian - Bra stim, men trenger å bevise at forrige glipp i opex var en engangshendelse.
Medistim - Ble en herlig trade, tok ut potensialet jeg så for meg veldig fort.
Arcticzymes - Kongetrade, griseflaks med timing.
Reach Subsea - Fulgt med og prøvd å sikre en god inngang, so far so good.
Genmab - Ventet veldig lenge på den, fått startet en god posisjon.
Novo Nordisk - Fin trade.
Vinnere:
Fond - Strengt tatt den beste komponenten, hvis man skal være ærlig med seg selv.
Kitron - Ble helt fantastisk til slutt, har skåret ned mye av posisjonen.
Sparebanken Vest / Norge - Deilig komponent i porteføljen.
Himalaya Shipping - Heldig med timing i inngang, gått enormt, skåret ned en god del.
Link Mobility - Bare gått og gått inntil nylig, skåret ned mye av posisjonen.
Bitcoin - Gått som faen, skåret ned 30% av posisjonen i år. Solgte desverre en god del for å kjøpe Ultimovacs.
(Hecla mining fremdeles en vinner, men alt for liten posisjon som jeg ikke fikk rotet meg til å gå inn med friske penger i)
Fysisk Sølv - Deilig å ha i porteføljen
Cash:
Prøver å alltid ha ca 20% cash på bok fremover, venter bare på at ting skal smelle veldig.
Bear:
Har et par bear-papirer startet som lytteposter, den ene dog et papir med temmelig mye giring så er litt risiko at det ryker om S&P500 plutselig skulle smelte enormt oppover igjen.

Hva jeg følger med på i Tradingview: